Sivut

2013/04/28

aina liikaa jotain

Oon niin läski, että itkettää. Mä niin pelkään, että menetän kontrollin syömisessä ja alan syödä liikaa ja lihon ja lihon ja lihon eikä se lopu koskaan. Tai sitten mä lopetan syömisen ja laihdun taas, mikä olis hyvä, mutta ku sillon kaikki muu on perseellään. Miksen osaa sitä kultaista keskitietä, vaan meen aina yli jollain tapaa? Oon niin epäonnistunut ihmisenä, etten pysty katsomaan itseäni peilistä. Kuvottaa. 



Kumpa mä voisin olla ihan vaan normaali ihminen, joka söis elääkseen, osais nauttia pienistä arjen iloista, osais huolehtia ja ylläpitää sosiaalisia suhteitaan, selviäis koulusta ja töistä. Olis pääosin onnellinen, mutta aina välillä surullinenkin, koska sehän kuuluu elämään, eikö? 

Mutta ei, kun pitää olla koko ajan masentunut, ahdistunut tai tyhjä olo. Pitää olla liian läski ja syödä liikaa tai liian vähän. Paskoa kaikki kaverisuhteet. Pilata oma elämä. Kusta koulu ja jäädä ilman töitä. 

Ei tällasta voi jaksaa.

Syön liikaa. Syön liian vähän. Oon liian yksin. Oon liian tyhmä. Oon liian läski. Liikun liikaa. Liikun liian vähän. Oksennan liikaa. Oksennan liian vähän. Oon liian ruma ja turha ja paska.




2 kommenttia:

  1. sä veit mun sanat ihan täysin....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ikävää, että oot samankaltaisessa tilanteessa, koska ei tällasta toivois kellekään. mutta eipä ainakaan olla kumpikaan ainoita, jotka joutuu tällasten asioiden kanssa painii. toivottavasti sulla alkaa mennä paremmin jossain vaiheessa, tsemppii!

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3