Sivut

2013/04/19

Aluksi

Oon sairastanut vakavaa masennusta kohta viisi vuotta. Syömishäiriö on roikkunut mukana vasta viime syksystä lähtien, mutta se on silti ehtinyt aiheuttaa ihan liikaa paskaa mun elämässä. Kohta on yksi osastojakso takana, eikä toista onneksi ole tulossa, sillä täysi-ikäistyttyäni mua ei voida ottaa aikuisosastolle tahdonvastaseen, kun mun tilanne ei ole niin paha kuitenkaan.

Perustin tän blogin, jotta voisin purkaa ajatuksiani jonnekin. Vaikken olekaan kovin hyvä kirjoittamaan mistään, toivon blogin kirjoittamisen auttavan selvittämään pääni sisällä olevaa sekasortoa. Tuun kirjottamaan varmasti niin syömishäiriöön liittyvistä tuntemuksista kuin kaikista muistakin mun pään sisällä harhailevista ajatuksistani.

Tästä tuli nyt melko lyhyt aloitus, mutta kirjoitan sitten myöhemmin lisää kun on paremmin aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3