Sivut

2013/04/23

mun siivet ei kanna yli merten

Mistä tietää, että on aika luovuttaa, jättää kaikki taakseen ja kävellä pois?

Siitä, kun kaikki tuntuu mahdottomalta?
Siitä, kun ei enää jaksa tehdä mitään?
Siitä, kun jää yksin, eikä kukaan kulje vierellä?
Siitä, kun olet tehnyt kaikkesi, etkä silti ole saavuttanut haluamaasi?
Siitä, kun pää on niin sekaisin, että tuntee sen räjähtävän hetkenä minä hyvänsä?

Large

Jokainen askel tuntuu taas liian suurelta haasteelta. Arjesta selviäminen tuntuu yhtä hankalalta, kuin meren ylittäminen lentäen - mahdottomalta. En saa otetta mistään. Tiedän tavallaan, mitä mun tulisi tehdä ja miten voisin ehkä saada asiani järjestykseen, mutten kuitenkaan osaa enkä jaksa tehdä mitään sen eteen. Tekisi mieli vain luovuttaa ja maata sängyssä, kunnes henki lähtee.


Ihanan positiivisia nää mun postaukset. Mutta tää nyt vaan kuvastaa sitä, miten mulla oikeesti menee. Onko tällasessa elämässä mitään järkeä? Miksi mun täytyis elää, kun mä vaan kuljen koko ajan masentavassa sumussa, ilman päämäärää?

Large

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3