Sivut

2013/04/20

my mind is killing me

Mulla on kauheen ristiriitainen olo. Jokin mun pään sisällä käskee skippaamaan jokaisen murusen mikä suinkin on mahdollista jättää syömättä, mutta toisaalta mussa jokin pieni osa haluaa taistella vastaan, koska se tietää, etten mä oikeasti halua viettää koko loppuelämääni kaloreita kytäten.



Mun sosiaaliset suhteet kärsii syömishäiriön ja masennuksen takia, koska en voi käydä syömässä muiden kanssa, enkä oikeestaan edes jaksaisi olla kenenkään kanssa tekemisissä. Hampaidenkin peseminen tuntuu liian raskaalta ja hengittäminenkin on työn takana. Samaan aikaan mun päässä huutaa, että nouse ylös ja liiku liiku liiku helvetin läskipaska. En jaksa tätä paskaa enää.

Mun blogin nimellä on kaksi eri merkitystä. Toisaalta se tarkoittaa, että haluan kevyemmäksi fyysisesti. Haluan olla pieni ja hento, melkein näkymätön. Toisaalta taas se kuvastaa toivetta siitä, että masennus hellittäisi ja mun olis kevyempi hengittää ja kulkea eteenpäin, että voisin nauttia elämästä, vaikken tosissani sen uskokaan olevan mahdollista.


Vihaan sitä, että mua lihotetaan. Mä en kehtaa pistää vieraille ihmisille vastaan osastolla. Oon niin vitun surkimus. Syön itteni pois osastolta. Ehkä se on hyvä niin. Ehdinhän mä laihduttaa sitten, kun pääsen kokonaan sieltä pois. Vihaan sitä, kun ihmiset sanoo ''Sä näytät jo paljon paremmalta'', koska se tarkoittaa vaan sitä, että oon lihonut ja kerryttänyt läskiä entisestään. Miksen mä saa olla laiha? Miksi pitäisi olla sellanen läski porsas. Mä en halua joutua taas oksentamiskierteeseen, koska se vasta perseestä onkin, mutta väistämättä tällanen lihottaminen mut johtaa siihen pisteeseen, oon siitä varma. Mä en tiedä mitä mun täytyisi tehdä mun elämälle. Oon niin totaalisen hukassa.


1 kommentti:

  1. voi ei :( en tiedä mitä sanoa... ymmärrän sun ajatusmaailmaa niiiin hyvin, mutta en silti osaa sanoa mitään järkevää tai tukea antavaa, koska oon itsekkin vähän hukassa ..

    tsemppiä sulle kaikkeen ♥

    VastaaPoista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3