Sivut

2013/05/10

8 things about me

Säännöt:

1. Kiitä haasteen antajaa.
Kiitos Emmi! :)


2. Jaa haaste 8:lle bloggaajalle
Kaukana kadoksissa (Kaukana kadoksissa)
just a little bit stronger (Miia)
Millin kokoinen maailma (Millikeiju)
Tomorrow I will laugh (Butters)
Whisper (Elife)
Broken Mind, Broken Heart, it's just a Broken Life (Broken mind)
i will be skinny one day (aubree)
I AM GOING TO BE PERFECT (Ems)

3. Ilmoita näille 8:lle haasteesta

4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi


- Haluan yleensä aina tietää etukäteen miten asiat menee, koska muuten stressaan ihan älyttömästi. En siis tykkää kauheesti mistään yllätyksistä tai tapahtumista joiden kulkuun mä en voi vaikuttaa. Oon kai jonkun tason kontrollifriikki. 

- Mun haaveena on päästä hyppäämän benji- ja laskuvarjohyppy. Haluaisin myös päästä kunnolla sukeltamaan jonnekin koralliriutalle. Olis niin ihanaa. 

- Täytän ihan kohta 18 ja sen jälkeen musta tulee varmaan vielä enemmän rappio, mitä nyt oon, jos se ees on mahdollista.

- Mulla ei nykyisin oo oikeestaan mitään ruoka-ainetta mitä en pystyis syömään. Paitsi että herkkuja en tällä hetkellä syö. Mulla ei myöskään oo mitään pakkomiellettä, että pitäisi syödä just tiettyyn aikaan tai tietyltä lautaselta jne.

- Rakastan matkustamista ja oon onneks niin onnekas, että oon päässyt käymään ulkomailla monta kertaa ja nytkin on tiedossa parisen reissua. 

- Rakastan rannekelloja, mutta mulla on niitä tällä hetkellä vain kolme. Haaveilen uusista erivärisistä ja eri materiaalista tehdyistä kelloista, koska asujakin on niin monenlaisia, niin pitäis aina olla joku mikä sopii, koska en pärjää ilman kelloo, enkä jaksa aina kaivaa kännykkää laukun pohjalta.

- Mä en tykkää eläimistä. En hevosista, kissoista, kilpikonnista enkä edes koirista. Myös kaiken maailman itikat ja ötökät on sellasia mistä en tykkää sit yhtään.

- En oo kovin sosiaalinen. Mulla on kyllä kavereita ja ne on mulle tärkeitä, mutta jotenkin mua ahdistaa olla niiden seurassa. Ehkä mä vaan pelkään, että päästän ne liian lähelle ja sit ne hylkää mut. Mä toivoisin, että pääsisin eroon tästä ongelmasta, koska muuten joku päivä käy vielä niin, että jään yksin, koska en pidä tarpeeksi yhteyttä muihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3