Sivut

2013/05/28

life is beautiful (not)

Sori, en oo kirjottanu vähään aikaan. Multa on näköjään hävinnyt 2 lukijaakin. No, enhän mä tätä ketään muuta kuin itseäni varten kirjoita, mut tuntuu se silti kivalta, jos lukijoita on. Mutta asiaan…

Mulla on mennyt vähän niin ja näin. Täytin kaheksantoista vihdoinkin ja tuli juhlittua ehkä vähän liiankin rajusti, vaikkei nyt mitään kauheeta sattunutkaan. Ainoo mikä näin jälkikäteen harmittaa, on ne kaikki kalorit jotka vedin kurkusta alas. No, kerran sitä vaan tulee täysikäseksi.


Mitä syömisiin tulee, niin oon pystynyt jo aika lailla normaalisti syömään ja sen osalta onkin sit menny hyvin. Mutta, se mistä mä luulin jo päässeeni eroon, on alkanu taas kummittelemaan. Nimittäin oksentaminen. Tänäänkin oon käynyt jo kolmesti kumartamassa posliinia. Mun on päästävä tästä eroon, koska mä en tosiaan halua itselleni mitään bulimiaa. Vaikken mä ahmikaan, niin kyllä tääkin kohta diagnosoidaan jonkin asteiseks bulimiaks ihan varmaan.


Masennuksen kanssa oon käyny taas niin pohjalla, ettei oo vähään aikaan tullut käytyä. Mun kuoleman toiveet vahvistuu päivä päivältä, mutta silti en tee mitään asialle, koska oon laiska paska. Toisaalta sille on toinenkin syy, nimittäin mä tiedän, että se aiheuttais kauheeta tuskaa mun perheelle, jos päättäisin lähteä täältä lopullisesti, mutta jotenkin tuntuu typerältä elää vaan siksi, ettei joku muu joutuisi kärsimään. Mä tunnen itteni niin arvottomaks ja iljettäväks, että mun on vaikeeta, todella vaikeeta elää itseni kanssa. Lääkkeet on hiukan helpottanu, on edes aavistuksen, ihan inan verran helpompi hengittää, mutta ei ne oo mun elämän halua tuonut takaisin.


2 kommenttia:

  1. :( 2 ehkä lähtney mut ei se määrä vaan laatu kato:p

    tuli kyllä tosi surullinen olo tästä:( voi kun lopettaisit oksuilun. tsemit<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin, ja niinkuin sanoin, itseäni vartenhan mä tätä oikeestaan kirjoitan, että ei se multa oo pois, jossei muita kiinnosta, vaikka tuleehan sitä aina hyvä mieli jos joku on käynyt kommentoimassa, kiitos sullekin siitä :)

      joo, no mun elämä tuntuu olevan aika surullista tällä hetkellä noin yleisesti ottaen, tai ei oikein oo mitään hyvää. yritän parhaani, oon sentään eilen ja tänään pystynyt jättämään oksentamisen vaan yhteen kertaan, kyllä mä siitä vielä eroon pääsen. kiitos<3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3