Sivut

2013/06/12

somebody save me

Miksi, miksi, miksi on niin vaikeeta olla oksentamatta? Ei tästä tuu mitään. Oksentelen monta kertaa päivässä, vaikka mun piti jo lopettaa kokonaan. Mä alan olla ihan epätoivoinen. Oon kuvottava. Hyi. Ei normaalit ihmiset oksentele tahallaan. Voisko joku pliis auttaa mua? Osaako joku antaa jotain vinkkejä, miten pääsisin oksentelusta eroon? Mä ihan totta haluan siitä eroon. Mä en jaksa tätä enää.


Mun ahdistukset on lisääntynyt ihan kamalasti. Saan jotain ihme ahdistuskohtauksia monta kertaa päivässä. Sillon tuntuu, ettei pysty olemaan. Tekis mieli repiä ittensä palasiks. Mä oon aivan totaalisen hukassa itseni kanssa, enkä tiedä mitä mun pitäis tehdä.

Kavereiden kanssa sentään on alkanut mennä paremmin, ja oon tavannut mun ystäviä selvinpäin ilman ongelmia. Yleensä siis ollaan aina melkeen juotu kun ollaan nähty, ja sillonhan kaikki tuntuu helpommalta kun alkoholi vie estot… Oon tajunnut, että mun ystävät oikeesti välittää musta, koska ei ne muuten tän kaiken jälkeen olis vieläkin mun ystäviä ja tukis mua parhaansa mukaan. Oon onnekas, kun oon löytänyt vihdoin sen mun porukan. Edes jotain hyvää tässä elämässä.

En jaksais käydä polillakaan enää, kun se tuntuu vetävän mua taas takaisin kaikkeen vanhaan paskaan, enkä pysty unohtamaan mitään kamaluuksia, koska siellä ne aina muistuu mieleen. Onneksi punnituksia ei enää ole niin usein, ei tarvi sitäkään tuskaa kohdata niin usein enää. Oon nyt jo normaalipainoinen, ja mun on hiukan helpompi hyväksyä mun paino kuin mitä se oli jokin aika sitten. Silti mulla koko ajan kummittelee mielessä ajatus laihduttamisesta ja 42 kilosta. Mutta mä yritän olla välittämättä painosta, koska mä haluun elää normaalia, tavallista elämää kavereiden kanssa.




1 kommentti:

  1. pikkuinen minne olet kadonnut? susta ei oo kuulunut aikoihin mitään. kerro vaan että kaikki on sulla hyvin jooko? <3 *hali*

    VastaaPoista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3