Sivut

2013/07/30

-200 g



Okei. Ei se oo vielä mitään, mutta ainakin suunta on oikee. Toivottavasti sama suunta pysyy, niin ehkä tästäkin voi vielä tulla jotain.



Olin tänään treeneissä ja oli niin ihana fiilis, kun treenit sujui ja hiki lensi. Mä rakastan tätä lajia yli kaiken. <3 Ihanaa, kun saa taas harrastaa. Muutenkin kuin vaan painon kannalta. Urheilusta tulee niin hyvä fiilis sillon, kun se on sellasta mistä tykkää. Se on kuin huumetta. Tekee mieli painaa vaan kovempaa ja kovempaa. Jatkaa niin kauan kuin henki pihisee. Kun löytää sen oman lajin, niin siitä kannattaa pitää kiinni, koska liikunnalla voi saada itselleen niin hyvän olon, vaikka muuten kaikki oliskin ihan paskaa. Edes sen pienen hetken voi tuntee olevansa elossa.


Mä oon ymmärtänyt syyn siihen, miks mä haluun laihduttaa. Mä haluan olla laiha. Tottakai. Se nyt on itsestään selvää, mutta se ei oo se suurin syy. Suurin syy on, että laihduttaminen antaa sisältöä mun elämälle. Mun elämässä oli aukko, tyhjää, jonka mä halusin täyttää. Laihdutuksesta tuli mun paras kaveri. Se, jolle suon kaikki mun ajatukset, lähestulkoon. Se, johon voi turvautua, kun kaikki muu kaatuu päälle. Se josta saa hyvän olon ja onnistumisen tunteen, kun saavuttaa aina vaan seuraavan tavoitteensa. Täkin on mulle kuin huumetta, en haluu päästää irti. Tahdon pitää kiinni jokaisella solullani laihduttamisesta, koska en pärjää ilman sitä. En vaan voi elää, jos en saa laihduttaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3