Sivut

2013/07/03

Apua

Mulla on nyt sellainen olo, että mä haluaisin laihtua ja kunnolla. Tai oikeestaan mulla on ollut sellainen olo jo pitkään, mutten oo tehnyt asialle mitään. Nyt mä haluan tehdä sille jotain. Mä en kestä olla tällainen kuin mä oon. Mä haluan ja mä aion tehdä tälle nyt jotain. Mä kiristän syömisiä, mun on pakko. Tästä ei tuu muuten mitään. Mä en vaan tiedä, mikä olis paras vaihtoehto, yksinkertaisesti syömisen vähentäminen, vaiko jokin dieetti?

Tiedän, että laihduttaminen on viimeinen asia, joka mun pitäis tehdä, mutten voi tälle mitään. En mä pysty elämään koko ajan vihanten itseäni entistä enemmän. Siis, mä toivon, että joku ihana vois suositella jotain dieettiä, jonka tietää toimivan, koska mun on saatava stoppi tälle ja laihduttava. Auttakaa mua, jooko?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3