Sivut

2013/07/12

en kestä

Tää päivä menny syömisten osalta ihan surkeesti. Tai no periaatteessa mä en nyt oo syöny iha hirveesti ylimäärstä, 955/950, mutta mä jouduin syömään ravintolassa ja siinä annoksessa oli varmasti ainakin 700 kcal ja siitä mun päivän kalorit sit tuliki täyteen.


Mut se mikä pilaa oikeesti tän päivän, ni oon menossa illalla baariin kaverin kanssa ja tiedän että tulee juotuu = 129472873834 kcal lisää. Ei huvittais yhtään lähtee, muttaku oon jo menny lupaamaan, enkä viittii ruveta valehtelee et oon kipee tai jotain.


Musta on tullut ihan hirvee tuhlaaja. Mä käytän koko ajan mun rahoja johonkin turhaan, mitä en oikeesti ees tarvis. Mä pelkään sitä, kun muutan yksin asumaan ja pitäis maksaa vuokra ja kaikki, ei mulla tätä menoo riitä rahaa sellasiin. Mä en oikeesti tiiä miten saan tän hallintaan. Mä en vaan pysty kontrolloimaan mun rahan menoa ollenkaan. Multa lähtee oikeesti järki tän asian kanssa. Tosin niin mulla lähtee kaiken muunki kanssa.. Mun elämä on täyttä paskaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3