Sivut

2013/07/14

fucked up

Dietin 6. päivä meni ihan ok. 751/1100 + lenkki, josta -437 kcal. Saldona siis jotain 314 kcal. Ihan ok, mutta ois voinu paremminki mennä.

Mä makaan nykyään kaikki päivät vaan kotona sängyssä, enkä tee mitään. Miks mn pitäis siis olla olemassa ylipäätään ollenkaan?


Uusi viilto koristaa taas mun käsivartta ja mua vaan hymyilyttää. Ainoo asia mikä mut saa hymyilemään, on itseni vahingoittaminen. Sairastako. Ehei, mä en oo sairas. Enkä hullu. Oon vaan täysin sekaisin.


Baarissa tuli säädettyä useemman jätkän kanssa ja ne kaikki katto vähän pahalla, kun siirryin seuraavaan. Huoh, miks mä oon tällanen paskapää huora.


Mä mietin itsemurhaa ja mua alkaa hymyilyttää. Se ois jotain niin ihanaa. Pääsis pois tästä maailmasta. Ei tarvis suorittaa velvollisuuksia. Ei tarvis olla. Ei tarvis yrittää tehdä kaikkea täydellisesti. Ainoo mitä täytyis, olis vaan olla kuollut. Siihen ei paljon vaadita. Pystyn näkemään sen, kun pilleri toisensa jälkeen valuu alas mun kurkusta. Sitä euforian tunnetta, mikä siitä seuraa. Mä voin tuntea sen. Lähden ulos, harhailen. Puhun tuntemattomille sekavia. Lyyhistyn maahan. Kuolen. HAHAHHAHAAHHAHAHAHHAH.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3