Sivut

2013/07/03

Hengissä

Anteeksi, unohdin ilmoittaa, että mulla oli tulossa pieni reissu ulkomaille, minkä vuoksi musta ei taas ole kuulunut vähään aikaan.

Mitä mulle sitten kuuluu tällä hetkellä? Hyvää ja huonoa. Mun mielestä pelkkää huonoa. Oon normaalipainon puolella, mikä on mulle ihan helvetin raskasta, nään itseni aivan valtavana sotanorsuna ja kuvottaa edes vilkaista peiliin tai jo pelkästään tuntea se kaikki läski mitä mussa on. Tavallaan se on kuitenkin kai hyvä, koska sehän on tässä tavoitteena ollut? Mutta mun mieli sanoo ihan muuta. Toinen asia, mistä en myöskään tykkää, mutta on muiden mielestä hyvä, mun menkat alkoi taas. Mä oisin niin paljon ollu tyytyväinen jos ne ois pysyny poissa vielä.


Mitä mielialaan tulee niin se on ollu aika pohjissa. Tänäänkään en oo päässyt sägystä ylös sitten ollenkaan. Ja vaikka mä rakastan matkustamista yli kaiken ja se on ollut se mikä mua edes jonkun verran piristää, niin viime reissusta mä en pystynyt nauttimaan lainkaan. En tiedä mikä mua vaivaa, miks mä oon näin kiittämätön paskiainen, mutta mä en vaan voi sille mitään.


Musta tuntuu, että mä elän ihan eri maailmassa kuin kukaan muu, hengitän eri ilmaa, puhun eri kieltä, oon kertakaikkiaan aivan erilainen kuin kaikki muut. Mun on vaikeeta hengittää, ihan kuin mulla olis koko ajan painava kivi rinnan päällä. Mä jo hetken uskoin, että kaikki alkais mennä paremmin, mutta sitten tuli taas romahdus. Mä en tuu varmaan ikinä pääsemään tästä kuopasta ylös. Enkä eroon oksentamisesta. Miten se voikin olla niin vaikeeta? Mä yritän ja yritän, niin kovaa, mutta joka kerta mä sorrun aina uudestaan. Mun elämällä ei vaan oo mitään tarkoitusta, voisin ihan hyvin kuolla heti.


4 kommenttia:

  1. mullakin paino on just melkein normaalirajoissa enkä pidä siitä yhtään! Nään itteni just jonain sotanorsuna.. :( voimia ja jaksamisia sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja sitä vaan hoetaan, että kyllä se mieli tulee siinä mukana kun paino normaalistuu, mutta paskat, tää tuntuu jo ihan toivottomalta. kiitos, sullekin tsemppiä <3

      Poista
  2. Oot ihana <3 Anna itelles lupa elää, anna mörölle turpaan!!!! Potki sitä! Sun täytyy voittaa!!!!voimia ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, itse oot ihana! Se tuntuu tällä hetkellä vaan niin käsittämättömän vaikeelta, ja kauhee halu vaan laihduttaa valtaa mielen koko ajan. Mut mä yritän, mä oikeesti yritän. Ehkä mä vielä joskus onnistun hyväksymään itseni edes jotenkin, vaikka en itsestäni pitäiskään. voimia sulle myös <3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3