Sivut

2013/07/28

i wanna be the skinniest girl in the world


En tiedä mitä mun pitäis tänne kirjottaa. Pelkkää samaa paskaa mulle kuuluu kuin ennenkin. Mikään ei oo muuttunut. Oon lihonut taas varmaan viis kiloa, mut se nähdään huomenna aamulla. Mun täytyy nyt ryhdistäytyä ja lopettaa tällanen laiskuus. Musta ei oo mihinkään, jos jatkan näin. Koulut alkaa kahen viikon päästä ja oon ihan kusessa. Ei musta oo siihen, että menisin takasin kouluun, kun oon ollut puoli vuotta pois. En oo ikinä ollu näin kauaa pois koulusta sen jälkeen kun oon sen alottanut. Hirvittää.


Perjantaina olin taas baarissa. Mua hävetti ihan sikana, kun olin sortsit jalassa siellä, mutten voinut muutakaan kun oli niin kuuma. Ihme kyllä, useempiki jätkä tuli taas siihen pyörimään ja yhden kanssa säädin enemmänkin. Ehkä se vaan ei huomannut siellä pimeessä, kuinka läski mä oikeesti oon. Vai voinko mä oikeesti olla ihan sopiva? Mutta toisaalta, mä en halua ees olla normaali, mä haluan olla LAIHA. Niiku oikeesti pieni. Vaikka mä näkisin itteni isompana kuin mä oon, niin en mä silti itseeni ylipainoisena nää ja sillon kun olin laiha, niin mä tiedostin, että mä olin laihempi kuin jotkut muut, mutta sitä mä haluunkin. Olla se pienin. Oikeesti pieni.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3