Sivut

2013/07/20

nothing tastes as good as skinny feels like


Ihanaa vanhemmat on tänään pois kotoota koko päivän, mikä tarkoittaa, että voin rauhassa paastota koko päivän <3 Tänään mun kavereina on ainoostaan pepsi max, fun light ja vesi. <3 Tuntuu niin hyvältä kun ei tarvii syödä mitään. Siitä tulee niin ihana fiilis. Aah voisin elää koko elämäni paastossa. Ehkä ei olis kovin pitkä elämä, mut enpä mä kauheesti muutenkaan jaksais elää. Mun on oltava kuitenkin laiha, ennen kuin mä kuolen. Mä en saa kuolla näin läskinä, en saa.




2 kommenttia:

  1. Hassua,mulla on niin samanlaisia ajatuksia ku sulla..
    Paljon voimia, oot ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, etten oo ainut.
      Kiitos, voimia sullekin<3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3