Sivut

2013/07/10

onnistuminen

Huomasin, että olin sekoittanut ekan ja tokan diettipäivän kalorit, mutta eipä se kai hirveästi haittaa. Tänään tullut syötyä noin 880/900. Enempää en aio tänään syödä, joten jäin aavistuksen miinuksen puolelle, vaikka käytännössä söin kyllä sen verran kuin olis saanutkin. Paitsi että!! Tänään mä laskin noihin kaloreihin hedelmät mukaan, eli söiperiaatteessa oikeesti vähemmän kuin ois saanu, tä tuntuu paljon paremmalta menetelmältä.


Eilen olipitkästä aikaa treeneissä ja voi että kun se tuntu hyvältä! Sain treenattua ihan täysillä ja hiki lensi, se fiilis on jotain niin mahtavaa ja kun mä vielä rakastan sitä lajia yli kaiken <3


Tänään on vielä lenkki edessä iskän kanssa, saa tsempattua paremmin kun juoksee yhdessä, eikä yksin. Fiilis on ollut tänään hiukan edeltäviä päiviä parempi. Tosin en silti oo jaksanut tehdä muuta kuin maata sängyssä. Paitsi, että äsken tein pepputreenin.


Kunpa mulla alkais menee paremmin. Mulla pyörii jatkuvasti ajatus siitä mielessä, että ottaisin yliannostuksen. Sen todennäköisyys, että tekisin niin, kasvaa koko ajan, enkä jaksa enää välittää siitä, että miltä muista tuntuu jos mä lähden täältä. En jaksa tosissani uskoa, että kukaan oikeesti välittäis.



Ps. Yksi noista kuvista on siltä ajalta kun olin laihimmillani, muut weheartitista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3