Sivut

2013/07/16

oon pelkkä paska

Tein oman sivun Healthy skinny girl distill, koska en jaksa kirjottaa niitä aina tähän varsinaiseen blogitekstiin, joten jatkossa mun dietin sujumista voi seurata sieltä. Tein myös thinsposivun, missä on thinspokuvia.


Mä oon alkanut pelkäämään, että mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta tai joku muu häiriö, koska mä en laihdu sit millään. Mä vaan lihon koko ajan. Ihan sama, syönkö vähän vai paljon niin mun paino vaan nousee. Ei normaalilla ihmisellä paino nouse, jos syö alle 1000 kcal päivässä ja sen lisäks vielä liikkuu ihan reippaasti. Tai sit mun lääkkeet lihottaa. Mä en tiedä, mut alan olla ihan hirveen epätoivonen. Oon harkinnu et alottaisin abc:n, mutta en tiiä auttaisko edes se tähän tilanteeseen. En halu olla syömättä, jos se ei edes vaikuta yhtään mihinkään, vaan on ihan turhaa, koska sit mulla ei vaan riitä energiaa mihinkään ja silti lihon, ni mikä järki siinä ois?


Mä todella toivon, et tä kaikki johtuu vaan lääkkeistä ja niitä vähentämällä asia korjaantuis..En kestä, jos mulla on jotain, mikä lihottaa mua vaikken söiskään. Mä en tajuu mitä oon tehny niin väärin, et ansaitsen tän kaiken paskan, mitä mulla on. Tai no siis mä nyt oon vaan läpikotasin ihan paska ihminen, niin ehkä siinä on jo riittävästi syytä.


Mul on tänään ajotunti ja mua vähän hirvittää. Se ajo-opettaja on vähän outo ja must tuntuu, etten mä ikinä opi ajamaan autoo. En uskalla ajaa kovempaa ku kolmeekymppii ku tuntuu et menetän heti sen auton hallinnan. Tosin ois ihan jees ajaa kolari ja kuolla, mutta en mä haluu et sille ajo-opel käy mitään.. Huoh, on tä elämä vaikeeta.


Lisäks mun yks kaveri suuttu mulle vissiin aika pahasti, kun unohdin, et meiän piti nähä. Nyt se ei sit puhu mulle, enkä tiiä mitä mun pitäis tehdä. Se on mun kaikkein läheisin ja tärkein kaveri ja nyt sekään ei jaksa mua. Vittu jes. On mun elämä vaan niin hienoo.


Musta tuntuu, et mä en saa hetken rauhaa miltään. Kaikki yrittää käydä mun kimppuun ja mä en saa rauhaa niiltä ääniltä, jotka huutaa mulle kuinka paska mä oon. Ne käy liian raskaaks mulle. Mä en kestä. Ne huutaa mulle et oon läski. Ja ruma. Ja paska. Ja itsekäs. Ja ällöttävä. Ja kaikkea. Mä haluun ne äänet hiljentää, mut mä en vaan pysty.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3