Sivut

2013/07/05

SGD

Oon selannut eri dieettejä netistä ja päädyin siihen tulokseen, että aloitan ensi maanantaina skinny girl dietin. Toivottavasti mä pystyn toteuttamaan sitä. Jos mä asuisin yksin niin kaikki olis paljon helpompaa, mutta nyt on esteenä vanhemmat, kun vielä kotona asuu. Tän viikonlopun yritän vetää nyt jollain 1000 kcal, mikä kuulostaa kyllä aika paljolta, mut ehkä mä en kuole siihen kuitenkaan, jos kolme päivää syön ton verran. 


En tiedä vielä, että laskenko hedelmät ja muut mukaan noihin kaloreihin. Vois olla ihan järkevää, ettei niitä tuu sit syötyy ihan hallitsemattomasti.

Sama paska jatkuu muuten taas ja kaikki tuntuu ihan merkityksettömältä. Ainoo, mikä mua ees hiukan piristää on tuleva sunnuntai, kun meen kavereiden kanssa Ruisrockkiin! Mun eka kerta millään festareilla ja oon tavallaan aika fiiliksissä jo, vaikka mieliala muuten hipookin maan keskipistettä. Eniten ootan Haloo Helsinkiä ja Macklemorea ja sitä että saa olla kavereiden kanssa. Toivottavasti pystyn nauttimaan, koska se ei oo ihan itsestään selvää.



2 kommenttia:

  1. miekin oisin niin halunnu ruisrockiin macklemorea ja hurtsia katsomaan :( tsemppii! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :( ehkä sä vielä joskus pääset, vaikka siellä ei ihan samat esiintyjät oiskaan! kiitti <3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3