Sivut

2013/07/24

when you feel nothing but pain

Musta ei oo taas kuulunut vähään aikaan, mikä johtuu siitä, etten oo yksinkertaisesti jaksanut tulla kirjoittamaan mitään tai edes lukemaan muiden postauksia. Oon ollut vaihteeks taas niin maassa, etten tiiä voiko tän syvemässä kuopassa olla. Tai no vois sikäli, että mä en oo nyt viillellyt tai mitään, mutta se taas johtuu siitä, ettei mun voimat riitä edes siihen.


Mun elämä on yhtä valheellisten kulissien ylläpitoo. Esitän, että kaikki on hyvin, vaikka kaikki on oikeesti päin persettä. Mun voimat alkaa hiipua ja nää kulissit sortua. Kännispäissäni mä aina meen selittää kaikille jotain, mitä en ikimaailmassa selvänä kertois. Mun ei varmaankaan pitäis juoda, mutta kun se on ainoo hetki, jolloin mä tunnen et mä elän, ja että elämässä on jotain järkeekin.


Mä en oikeesti tajua mikä mua vaivaa. Mä söin monta päivää alle tuhatta kaloria, parina päivänä vähän päälle ja mikä on seuraus? +2.2 kg. MITEN ON MAHDOLLISTA?!?!?!?! Voisko joku kertoo mulle miten tällanen on oikeesti mahdollista, kun sen pitäis olla täys mahdottomuus. Oon lisäks myös liikkunut jonkin verran eli kulutustakin on ollut. Mä en vaan käsitä. Mä painan nyt enemmän kuin oon koskaan painanut, ja mä alan olla aivan sairaan epätoivoinen. Mä en tiedä mitä mun pitäis tehdä.


Miks just mua rankaistaan tällä tavalla? Miks just mä oon se joka ei saa laihtua, vaikka kuinka haluais? Miks mä oon se joka lihoo sillä millä muut laihtuu? Mikä vittu mussa on vikana? Mä oikeesti en kestä tällasta paskaa. Tätä menoo mä painan joku päivä viel 100 kiloo. VOI SAATANA. Mä tahdon vaan olla LAIHA LAIHA LAIHA!


Lisäks mulla on koko ajan aivan järkyttävä halu viillellä, mut mä en vaan voi enkä saa, koska kaikki huomais sen, kun ei mulla oo pitkähihasii niin paljoo ja voi vittu perkele. Ja mitä mä teen päivät? Makaan sängyssä ja mietin tapanko oikeesti itteni vai roikunko täällä, siks että mulla on mun perhe jolle en haluu aiheuttaa enää yhtää enempää tuskaa. Mä niiiiin haluisin kuolla, olla kuollut, liikkumaton, jähmettynyt, KUOLLUT. Mutta ei, mä en vaan pysty siihen, oon liian heikko paska, vittuuuuuuuu. Mä en halua elää. En HALUA ENENENENENENENENENENENENENENENEN! Pliis tappakaa joku mut mun puolesta.


Oksenteluki on jo tullut takaisin vahvasti. Oksentelen ainakin 6 kertaa päivässä tai enemmän. Mä en vittu jaksa. Päästäkää joku mut pois tästä helvetistä pliis.

8 kommenttia:

  1. Sulla on paha olla,ymmärrän sen. Mutta kuoleminen on lopullista. Etkö haluaisi sittenkin vielä katsoa mitä elämässä olisi? Sulla on tulevaisuus edessä ja täynnä mahdollisuuksia. Laihtuminen ei tuo onnea. Sä tarvitset apua ongelmiisi. Älä luovuta ikinä, Sä selviät aivan varmasti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on, lopullista. Mutta ehkä se on just sitä mitä mä kaipaan. Mun elämässä ei oo tällä hetkellä mitään muuta kuin päiviä jolloin makaan kotona sängyssä tai sitten riekun jossain kännissä. Ei tää oo elämää. Mutta mä koitan olla luovuttamatta. Täytyy yrittää jaksaa sinne asti et omahoitaja tulee takasin lomalta. Kiitos kommentistasi <3

      Poista
  2. Toi painon nousu on turvotusta, joka lähtee kyllä (ja varmaan enemmänkin) kun lopetat oksentamisen ja vaan syöt sopivasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toivotaan.. Mä oon alkanut pelätä että mulla on joku kilpirauhasen vajaatoiminto tai jotain tai että lääkkeet lihottaa, koska kuukaudessa +8kg, vaikken tosiaan oo syönyt niin paljoa. Mua hävettää ja itkettää ja oksettaa. Toi kaikki ei vaan oo turvotusta, mä tiiän sen, se ois täys mahdottomuus.

      Poista
  3. voi sua :c en osaa yhtään auttaa tuon painon nousun kanssa mutta osa on varmasti Danyellan mainitsemaa turvotusta.

    mutta olen tosi ylpeä ettet ole viillellyt vaikkakin siksi ettet ole jaksanut, kun tuo oksentelukin, sekin on tosi turhauttavaa ja kierteestä on tosi vaikea päästä niin on hyvä ettet ole viillellyt lisäksi !

    hurjasti voimia ja iso halaus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, muttei kaikki kumminkaan.

      Joo, onhan se viiltelemättömyys hyvä juttu, kun ei oo sitten jälkiä mitä peitellä koko ajan. Mä niin haluaisin päästä eroon oksentelusta, mutta se on niin vaikeeta. Aina välillä on aikoja kun pystyy olemaan ilman, mutta sit se taas alkaa.

      kiitos paljon, halaus sullekin <3

      Poista
  4. voimia sulle ihanuus, sä jaksat tän kaiken paskan ja tuut selviimään, oon varma! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos toinen ihana <3 mä yritän parhaani, vaikka onkin aivan helvetin vaikeeta.

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3