Sivut

2013/08/12

fuck school


Huomenna kouluun. Kauhistuttaa. Mitä ne kaikki ihmiset siellä ajattelee kun oon ollut pois koulusta niin kauan. Ja mikä vielä pahempaa, joudun kohtaamaan niiden kaikkien katseet, kun ne kattoo miten mä oon lihonut. En ookaan enää se 40 kiloinen siedettävän kokoinen tyttö, vaan oon tällainen jäätävä tonnikeiju. En tosiaankaan voi mennä syömään koulussa. En vaan voi, kaikki ihmettelis miten tällainen läski voi syödä yhtään mitään. En edes muista, koska viimeksi oisin käynyt koulussa syömässä. Kaiken lisäks se ruokala on ihan hirveen ahdistava, kun se on niin pieni ja ahdas. Mä en myöskään tiedä, onko mulla sama ryhmänohjaaja kuin silloin ennen koulusta poisjäämistä, vai onko mulla joku ihan muu.


Mua stressaa tällä hetkellä kaikki ihan älyttömästi. Koulu, huominen teoriakoe, autokoulu muutenkin, kaikkien ihmisten näkeminen taas pitkästä aikaa, se miten pystyn olla syömättä, mitkä vaatteet mä pistän päälleni aina kouluun, miten jaksan liikkua vaikken syö, miten suoriudun kaikista kouluhommista, en kestä jos mä en saa hyviä numeroita. Mun pää räjähtää tähän kaikkeen. En vaan kestä. Kunpa voisin olla aina kännissä. Olispa viime perjantai vieläkin. Kaikki oli sillon niin jotenkin, en tiedä, tuntuu että mitään ei oikeesti tapahtunut, että näin vaan unta, mutta ei kyl sen on pakko olla totta. En tiedä miks se tuntuu niin epätodelliselta. Outoa.


Tänään oon syönyt ihan liikaa. Häpeän niin paljon mun omaa ulkomuotoa, että mua ihan oksettaa ajatus ihmiten ilmoille menemisestä. Jos olisin edes sen 40 kiloa, niin mun olis niin paljon helpompi olla itteni kanssa. Kehtaisin just kävellä kaduilla ja olla muiden ihmisten seurassa. Mulla on kyllä hirveen ristiriitaiset tunteet mun koosta. Tai siis mä nään itteni ihan valtavana koko ajan, mutta ihmettelen, että miks baarissa jätkiä tulee kuitenkin tanssimaan mun kanssa. Eikö ne nää siellä pimeessä, miten läski mä oon. Tai tosin mä lähin sen yhen mukaan perjantaina ja sillä oli himassa valot päällä, eikä sitä tuntunut haittaavan mun koko ollenkaan. Tai sit se vaan ei kehdannut sanoa sitä ääneen. En tiiä. Mua kuvottaa mun koko. Oon ihan hirvee.




2 kommenttia:

  1. Mulla alkaa kans ens viikolla koulu ja itellä on ihan sama ongelma ton kouluruokailun kanssa. Jotenki se on vaan tosi vaikee, enkä itekkään ees muista koska oisin pystyny syömään koulussa viimeks. Koita pärjäillä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Inhottavaa, onneks mulla on niin vähän tunteja, että vaan yhteen päivään osuu ruokailu keskelle päivää. Koita sinäkin jaksella <3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3