Sivut

2013/08/07

miksen vaan voi olla se kaikkein pienin


Mä en enää kestä tätä. Mun paino on tällä hetkellä niin korkeella, ettei oo koskaan ennen ollut. Mä en tiedä mitä on tapahtunut? Oon syöny normaalisti ja silti, silti, mä oon lihonut. Oon niin läski, etten pysty enää oikein edes itkemään sen takia. Oon niin totaalisen järkyttynt omasta koostani ja painostani, etten enää tiedä miten mun pitäis asiaan suhtautua.


Tavallaan mä tiedän, että mulla ei hirveesti oo läskiä, jalatkin on pelkkää lihasta, mutta silti. Mä oon aivan liian SUURI. Mä tahdon olla pieni. Mä tahdon nää lihakset pois. En kestä. Ja kaiken rasvan. Hyi helvetti, että mä vihaan koko sanaa. Voiko olla yököttävämpää sanaa kuin rasva. Melkeen lentää laatta tosta sanasta. HYIHYIHYI.


Mut nyt mä aion tehdä muutoksen. Mun on laihduttava. Ihan sama, vaikken mä laihtunut tarpeeksi ennen ens tiistaina alkavaa koulua. Tai no ei se nyt oo ihan sama, mutta mun elämä ei oo vielä ohi, mulla on vielä paljon aikaa laihtua. Mä aion päästä pienempiin lukemiin. Mun on pakko. Mä lupaan teille kaikille ihanille lukijoille, (jo yli 20!!!vau!) että mä otan itseäni niskasta kiinni, alan syödä vaan terveellistä ruokaa, ja sitäkin vain vähän ja alan liikkua kunnolla, tai oikeestaan jatkan liikkumista. Mun motivaatio on nyt tosi korkeella, ja saa luvan pysyäkin. Musta tulee vielä joku kaunis päivä laiha. Mä LUPAAN sen.


6 kommenttia:

  1. paljon tsemppiä, tuo kuullostaa hyvältä suunnitelmalta! :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toivotaan, että se myös toteutuu. tai oikeestaan sen on pakkokin toteutua. kiitos <3

      Poista
  2. voi et ole ainut, minullakin on paino noussut ihan liikaa :c ahdistaa ja vituttaa ihan suunnattomasti.. tsemppiä ja voimia, meistä tulee vielä pieniä ja ihania <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva etten oo ainoo, mutta toisaalta harmittaa sunkin puolesta :c kiitos ihana, sullekin oaljon tsemppiä, joku päivä me vielä kävellään ylpeinä kadulla!<3

      Poista
  3. Täälläkin kiloja tullut llisää ihan liikaa.. Voimia ja tsemppiä ihan hirveesti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :/ kyllä me niistä vielä eroon päästään! Kiitos<3 sullekin tsemppiä! <3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3