Sivut

2013/08/30

no one gives a shit


Mulla on niin sellanen olo, että mut on hylätty ihan täysin. Tuntuu, ettei ketään kiinnosta paskan vertaa, oonko olemassa vaiko en. Kukaan ei oikeesti välitä musta, ketään ei kiinnosta miten mulla menee, kukaan ei jaksa mua, oon vaan yks vitun riippakivi kaikkien elämässä. Oon niin turha ja hyödytön, ettei mun kuulu oikeesti elää.


Tänään alkaa tsemppaus syömisissä. Alotan tänään herkkulakon, joka sisältää karkit, sipsit, keksit, pullat, leivokset, kakut, jätskit, kroisantit, jogurtti/suklaapähkinät, pähkinät erikseen ostettuina (jos ruoassa tai salaatissa on pähkinöitä, se on ihan fine) ja kaikki muut vähänkään herkun tapaiset. Aloin myös torstaina kasvissyöjäksi, onpahan helpompi keksiä syitä sille, miksen voi syödä jotain. En siis syö punaista lihaa, kanaa enkä kalaa, katkarapuja tms. Maitotuotteet on käytössä, joskin käytän enemmän Alpro tuotteita ja muita soija juttuja. Kananmunat on vähän niin ja näin, että syönkö vai en. En oo vielä ihan varma, kun pitäis sitä proteiinia jostain kumminki saada.


Paino oli tänäänkin liian korkealla, mutta onneks se ei oo enää jatkanu nousuaan. Nyt tästä on suunta vaan alaspäin, mä aion onnistua. Laihuus on mulle kaikki kaikessa. Mun on pakko olla laiha. Ihan sama onko mulla muuta elämää, ei mulla kuitenkaan oo yhtään mitään, oon muutenkin jo ihan hylätty ja yksin jätetty, ei ketään kiinnosta, mä en tarvii mitään muuta kuin laihuuden.



Alan merkkaamaan mun painoa ylös sit, kun se on tarpeeks vähän, tällä hetkellä en kehtaa, kun painan niin paljon. Siihen voi mennä aikaa… Ajattelin tehdä sivun, jonne merkkaan syötyjä kaloreita tai oikeestaan onnistuneita/epäonnistuneita päiviä. Ehkä se tsemppaa mua syömään vähemmän. Jos jollakin on hyviä vinkkejä syömisen välttelyyn, niin kertokaa ihmeessä. Mun täytyy nyt ottaa kaikki keinot käyttöön, että pääsen pikkuhiljaa lähemmäs mun tavoitetta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3