Sivut

2013/08/19

sä voit juosta aina vaan kovempaa, pääsemättä karkuun kuitenkaan


Porukat takavarikoi mun vaa'an, enkä tiedä miten mä nyt seuraan mun painoa. Voi olla, että saan sen kerran viikossa käyttöön, mikä olis ees pieni helpotus. Ilman vaakaa on ihan kamalaa olla. Kun on tottunut näkemään ne numerot siinä tutussa ja turvallisessa näytössä joka aamu ja pitkin päivää, ja sitten se vaan yhtäkkiä viedään pois. Tuntuu siltä kuin jotain elämää tärkeämpää olis hävinnyt. Kauheeta olla näin riippuvainen jostakin sellasesta kuin vaaka, mutta siitä ja niistä numeroista tulee sellanen päähänpinttymä eikä siitä tahdo päästä eroon vaikka haluaisikin. Saan oikeesti vaan poisviemisen takia jotain vierotusoireita. En pysty keskittymään mihinkään, kun en tiedä mitä painan, en pysty ajattelemaan järkevästi, enkä pysty ajattelemaan mitään muuta kuin mitä mun paino mahtaa tällakin hetkellä olla. Tä on ihan kauheeta.


Tänään oon syönyt kolme pilttiä = 230 kcal, omenan = max. 75 kcal ja viinirypäleitä = 35 kcal. Yhteensä siis 340 kcal. Näyttää ihan järkyttävään suurelta määrältä nyt kun sen tähän kirjoitin. Yök, mua oksettaa ihan nähdä tuo luku. Olisin hyvin pärjännyt niillä pelkillä pilteillä. Tai mieluummin kokonaan ilman mitään. En aio syödä tänään enää mitään. Mä en saa enkä voi enkä pysty. Mä lihon muuten vaan koko ajan entistä enemmän, ja nyt kun en pysty painoakaan seuraamaan.


Nyt en pääse edes liikkumaan kun oon kipeä. Tein kyllä jotain lihaskuntoa kotona, mutta hengittäminen kävi niin vaikeeks, etten pystyny tekemään paljoa mitään. Tä on ihan kauheen turhauttavaa. Mä haluan liikkumaan ja treenaamaan. Mun on pakko päästä.


2 kommenttia:

  1. Onneksi kommentoit niin löysin tämän blogin! Itelläkin todettu kohta 5 vuotta sitten masennus ja viime marraskuusta lähtien syömisongelmat... joten voin hyvin samaistua teksteihin.

    Tsemppiä sulle!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin, tuo masennus on aika pirulinen ja mä niin tahtoisin siitä eroon, mutta tuntuu että näin kuuden vuoden jälkeen se vain kiristää otettaan, eikä tahdo päästää irti. mullakin syömisongelmat todettiin suunnilleen samoihin aikoihin, joten mäkin pystyn taas samaistuun sun teksteihin. kiitos ja samoin (-:

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3