Sivut

2013/08/11

samaa paskaa


Ainoo asia, missä mä oon ihan helvetin hyvä, on kaiken pilaaminen. Mä aina onnistun sotkemaan kaiken ja tekemään jotain, mikä sit karkottaa kaikki ihmiset mun luota. En mä tee sitä tietoisesti tahallaan, mutta silti mä teen aina jotain tyhmää, mikä kostautuu mulle.


Oltiin perjantaina baarissa kaverin kanssa. Mä en juonu koko iltana paljoakaan, ehkä yhen siiderin jossain vaiheessa. Sekin ilmeisesti ärsytti mun kaveria, koska se oli ajatellu, että toi ilta ois ollu sellanen nollaus ennen koulun alkuja, enkä mä tiennyt sitä. No, me sit tanssittiin siel baarissa ja sit siihen tuli pari jätkää. Hetken päästä mä menin sen toisen kans istuun yhteen pöytään. Vähän siitä eteenpäin mä lähin sen jätkän mukaan, mut mä kyl kerroin siit mun kaverille, ku näin sen vessassa. Mä luulin et se oli siel viel sen toisen jätkän kaa, mut se oliki jääny sinne yksin ja sit se suuttus mulle, kun mä lähdin sieltä pois sen jätkän kaa. Vaikka se teki ite pari viikkoo sit ihan samal taval, eikä sillon ees ilmottanu mitään, että lähti, niin näköjään se on niin, että mulla ei sit oo samoja oikeuksia ku muilla. Se kyllä sano, että meiän välit on ihan ok, mutta ei se kuulostanut kauheen vakuuttavalta.


Toinen asia on, että mä saan koko ajan mun porukat suuttumaan. Mä teen kaiken väärin, enkä osaa mitään. Sit ne raivoo mulle, kun oon tehnyt lisää jälkiä käteen, vaikka mun mielestä siit ei kuuluis suuttua, mä en vaan osaa purkaa pahaa oloa oikein. Mutta kai sekin on sit vaan sitä, et oon niin paska ja huono ihminen. Lisäks ne ei oo kovin ilosia mun rahankäytöstä, koska mä koko ajan oon ostamassa jotakin, enkä osaa säästää yhtään. En siivoo mun huonetta, en jaksa pestä hampaita, en jaksa käydä suihkussa tarpeeks usein, en tee tarpeeks kotitöitä, oon kaikille vaan yks suuri pettymys, en tuu selviimään koulun alusta, musta ei ikinä tule mitään.


Painon osalta mä en uskalla kauheesti nyt laitella mitään lukuja tänne, koska pelkään, että suunta muuttuu sit taas huonompaan, kun nyt on mennyt ihan siedettävästi. Paino ei oo enää noussut ja se on vähän laskenutkin, mutta silti musta tuntuu, että peiliin katsoessa mä vaan leviän koko ajan entistä suuremmaksi ja rumemmaksi. Kunpa mä olisin jo laiha, enkä tällänen jäätävä tonnikeiju.


2 kommenttia:

  1. sun porukoitten ei pitäis suuttua sulle tollasista asioista :c voimia hurjasti murunen, olet ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, en sitten tiiä, kun mä aina teen kaiken väärin, niin ehkä ne ei enää osaa erottaa suuttumisen arvosia asioita niistä, joista ei pitäis suuttua.. Kiitos, sinäkin oot <3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3