Sivut

2013/08/02

voi vittu


Tänään vaan -200 g. Huoh. Miksei mun paino voi laskee nopeemmin. Mä niin haluaisin olla alle 50 kiloa kun koulut alkaa. Reilu viikko aikaa ja 4,1 kg matkaa viiteenkymmeneen. EI ONNISTU. Ei ei ei.. Miks oon tällanen luuseri. En koskaan onnistu. Niin ja voitteko tajuta ?! Mä painoin 55.9 kiloa maanantaina! VIISKYTVIIS PISTE YHDEKSÄN vitun kiloa. Ei kukaan oo niin läski. Paitsi mä. No onneks nyt painan enää 54,1 vaikka oonkin järkyttävä valas vieläkin. Mutta inan kevyempi valas kuin vielä maanantaina, neljä päivää sitten.


Mä en enää edes tiedä miten mulla menee. Välillä tulee hetkiä, jollon tuntuu, että ehkä mä voisinkin olla tyytyväinen elämääni, mutta ne hetket katoo salaman nopeesti. Sit mennään taas alas ja kovaa. Muistan kuinka kaikki onkin yhtä paskaa. Mikään ei oo todellista. Kaikki on vaan kulissien ylläpitoa. Mun hymy ei oo aito. Mun itku ei oo aito. Mun ajatukset ei oo todellisia. Mä vaan olen, yksin tässä maailmassa. Hengitän, mutta en tunne mitään. Oon turta. Täysin. Tai no melkein. Aina välillä mä tunnen inhoa. Syvää inhoa itseäni ja kroppaani kohtaan. Mun ystävät ei oo todellisia. Ne on varmasti mun kanssa vain säälistä. Ei kukaan voi tosissaan pitää tällaisesta paskasta ihmisestä. Jos mua voi edes ihmiseksi kutsua. Jos mä olisin laiha, niin silloin mussa olis edes yksi asia kunnossa. Yksi asia edes. Mutta ei. Mä olen valas.


Mä en saa öisin nukuttua, kun mietin jatkuvasti mun itsemurhaa. Jonka aion toteuttaa. Mun on päästävä täältä pois. Mun piti tehdä se sunnuntaina, mutta ehdin sopia kavereiden kanssa pari baarireissua. Siirsin sen koulun alkua edeltävälle sunnuntaille. Tai maanantaille. En vielä tiedä kumpi on parempi. Mutta mun on tehtävä se. Olen niin kuvottava ja turha. Ällöttävä ihrakasa. Arvoton.

5 kommenttia:

  1. Et ole arvoton, et turha, et mitään mitä listasit.

    Älä tee itsemurhaa, se ei ole ratkaisu vaikka siltä tuntuisikin.

    Voimia hirveesti!

    VastaaPoista
  2. Älä tee itsemurhaa, se ei oo ratkaisu ongelmiin. Koita jaksaa, hetki kerrallaan. Jos tuo menee pahemmaksi, niin sun pitää saada apua. Oikeastaan apu olis paikallaan jo nyt, ettei tilanne pahene. Kaikki kääntyy vielä hyväksi, usko pois! Paljon voimia, älä luovuta <3

    VastaaPoista
  3. voimia ihanuus, ei saa luovuttaa <3

    VastaaPoista
  4. Voi sua ;( Et ole arvoton tai turha, saati ällöttävä ihrakasa. Oot vaan sairas ja siks kaikki näyttää noin mustalta. Hae jooko itseles apua. Yritä jaksella <3

    VastaaPoista
  5. Kiitos teille kaikille, ootte ihania ja teiän tsemppaukset on mulle tosi tärkeitä! <3

    VastaaPoista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3