Sivut

2013/08/13

when does this pain end?


Paino noussut taas! En tajua, mä syön ihan sika vähän ja silti mun paino ei laske, mikä helvetti mus on vialla? Mä tahtoisin niin kovasti olla laiha. En haluu mitään muuta niin paljon kuin olla laiha. Ihan sama, saanko opiskelupaikkaa lukion jälkeen, saanko treenata, onko mulla kavereita, oonko köyhä, oonko sairas, kunhan vaan saan olla laiha. Joku yrittää selvästi rankaista mua jostain. En usko jumalaan, mutta jokin ylempi taho tässä täytyy olla mukana, ei kukaan normaali ihminen liho näillä syömisillä, ei edes pysy samassa painossa. En mä ainakaan vielä viime vuoden lopussa ja tän vuoden alussa. Kunpa mä oisin kuollut silloin kun olin 40 kiloa. Olisin ainakin kuollut suht laihana. Nyt oon vaan läski.


Mä en jaksa elää tätä elämää. Meinasin alkaa itkemään, kun pääsin tänään koulun vessaan. Mä en tahdo käydä koulua. En tahdo en tahdo en tahdo. Oon tyhmä, laiska, läski ja paska. Ei musta oo käymään koulua. Mä vihaan sitä. Ei musta ikinä tuu yhtään mitään. Ei koskaan. Mä haluisin jo luovuttaa. Kuolla pois täältä, mua ei oo tarkotettu tähän elämään. En vaan pärjää täällä. Mä niin luovuttaisin mun paikkani täällä jollekin, jolla on huonot oltavat. Sais mun ihanat ystävät ja perheen ja elämän, ilman näitä mun ongelmia. Mä kuolisin ongelmineni pois täältä häiritsemästä muiden elämää.


7 kommenttia:

  1. mulla on tuo täysin sama, nyt monta päivää on menny silleesti et oon syöny max. 500kalorii ja liikkunu mut paino ei silti laske :o mitä helvettii oikeesti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä tiiä tä on ihan perseestä. mikä meitä oikeen vaivaa? :( mun aineenvaihdunta on varmaan ottanut nokkiinsa edellisestä laihdutuskerrasta ja ei siksi toimi enää kunnolla, muuta en keksi.

      Poista
  2. voi pieni :c en kyllä osaa yhtään auttaa tuon painonnousun kanssa, en ymmärrä yhtään mistä se vois johtuu o: haleja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mm..niin no onneksi se ei silleen ole noussut periaatteessa, mutta se niiku jojoilee siinä about kilon alas ja ylös vuorotellen, en tajua, sen kuuluis laskea :( kiitos ihana, sullekin paljon haleja ja jaksamista <3

      Poista
  3. Mulla on ihan samanlaiset tunteet ton koulun suhteen.. ei oikeesti vaan jaksa. Voimia sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi, en toivois, että muutkin joutuu kärsimään :( mulla ei oo ku yks tunti päivässä, yhtenä päivänä kaks, ja silti tuntuu ihan ylitsepääsemättömän vaikeelta.. huoh.

      Poista
    2. ja kiitos, voimia sinullekin <3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3