Sivut

2013/09/21

let me be skinny and then die



Mulla on niin järkyttävän paha olla. Missään ei oo hyvä olla, missään mä en oo tarpeeks mitään. Aina mussa on jotain pielessä. Ainoo asia mitä mä tällä hetkellä haluan on kuolema. Mä tahdon kuolla, kuihtua pois, kadota vaan pölynä ilmaan niin ettei kukaan edes huomaa mitään. Mä tahdon olla näkymätön ja ennen kaikkea kuollut. Tää elämä on mulle ihan liian raskasta. Mun voimat ei yksinkertaisesti riitä elämiseen.


Mä itken nykyään ihan kaikesta. Välissä mulla oli vaihe, jolloin en kertakaikkiaan pystynyt itkemään, olin niin turta, mutta nyt pillitän pienimmästäkin asiasta. Kaikki tuntuu niin kamalan vaikealta ja ylitsepääsemättömältä. Mä yritän esittää vahvaa ja olla muiden seurassa niin kuin mulla ei olis ainuttakaan ongelmaa, mut se vaan syö mun voimia entisestään. Miksen mä vaan osaa olla ja maata paikallaan rauhassa tekemättä mitään? Mä en jaksa enään nähdä ketään, en kavereita, en kummitätiäni en edes jaksaisi nähdä perhettäni. En jaksa mitään.


Jos totta puhutaan, niin ei kuolema ehkä ookaan ainoo asia mitä mä haluan. Mä haluan myös olla laiha. Joka kerta kun nään laihan ihmisen, mä alan parkua hillittömästi ja tiedostan entistä paremmin sen kuinka läski mä oon. Mä en kestä, kun tuntuu, että tää maailma ei oo täynnä mitään muuta kuin laihoja ihmisiä. Ja sitten oon mä, yks suuri läskikasa. Kaikki mun ympärillä on niin paljon laihempia kuin mä. Haluan olla laiha ja sitten kuolla. Siinä on se mitä mä haluan. Kuolla laihana.



''You are the loneliest person that I've ever known
We are joined at the surface but nowhere else
I look in the glass and stare at your, strained, grey, motionless face and ask
Underneath, is there a golden soul?''

- Biffy Clyro, Opposite

4 kommenttia:

  1. :( <3 kumpa voisin auttaa sua.. Muista että voit aina kertoa mulle mitä haluat, kuuntelen kyllä. Tiedät sen itekkin, että laihuus ei tuo onnea, mutta tiedän, kuinka vaikeaa on hyväksyä itsensä. Onko se jopa mahdotonta? Mutta, mää en ainakaan halua että kuolet:( koita jaksaa vielä.. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sä osaat aina olla niin ihana <3 säkin saat kertoa mulle, jos sulla on huolia, koska mä kuuntelen tosi mielellään. niin, ei se tavallaan tuo onnea mut se tuo sen euforian tunteen kun on onnistunut jossain niin hyvin, ja sitä sitten luulee, että se on aitoa onnellisuutta. musta ainakin tuntuu että on lähestulkoon mahdotonta hyväksyä itseäni, siis näin se on mun kohdalla, mut ihmettelen miten joku noin kaunis kuin sinä oot, voi olla hyväksymättä itseään. oot niin täydellisen kaunis, että antaisin mitä vaan jos olisin sun näköinen. <3 mä yritän, koko ajan, enhän mä muuten enää olis täällä, liian suuria syitä sille, miksen voi jättää tätä maailmaa, ehkä pitäisi katkoa välit kaikkien kanssa niin sitten voisi lähteä ihan tosta vaan..

      Poista
  2. "Haluan olla laiha ja sitten kuolla" oon ajatellut täsmälleen samanlain. Koita puhua jollekin tai pyytää apua tarvit sitä kovasti. Voimia paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ongelma on se, että mä oon sairaalahoidossa ja puhun omahoitajalle lähes päivittäin, vanhalle omahiotajalle kerran viikossa, muille muutaman kerran viikossa, ja mulla on monta lääkettä joiden pitäisi auttaa ja mulla harkitaan ties mitä hoitoja ja tehdään kaikenlaisia tutkimuksia, mutta kun tuntuu, ettei mikään auta. tuntuu, että mä oon ihan 'lost case'. kukaan ei voi auttaa mua, mä oon niin syvällä jo, että täältä ei pääse ylös sitten millään.

      kiitos :-)

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3