Sivut

2013/09/02

mun on kylmä

Vihaan itseäni, ihan joka solullani. 
Kylmyys valtaa mut sisältä päin.
En tiedä minne mennä.
Kaikki tuntuu niin älyttömän väärältä.

Tahdon vaan päästä pois.
Ei ole sanoja, jotka kuvaisivat mun oloa.
Ei ole tunteita, joita mä tunnen.
Ei ole ilmeitä, joilla voisin ilmaista oloani.
Ei ole mitään.

On vain syyskuu, pimenevät illat.
Minä yksin ongelmieni kanssa.
Kukaan ei välitä, ketään ei kiinnosta.
Voisin haihtua savuna ilmaan.
Eikä mikään tässä maailmassa muuttuisi.
Oon niin merkitön ihminen.

Kukaan, eikä mikään voi poistaa multa tätä tuskaa.
Vajoon yhä syvemmälle, otten löysyessä jatkuvasti.
Pitäisikö vain päästää kokonaan irti?
Vai pitäisikö yrittää vielä viimeisillä voimilla,
 roikkua kiinni elämässä?
Tää tietämättömyys tappaa mua sisältä päin.
Tää yksinäisyys hajottaa mut palasiksi.

Mitä mä vielä täällä teen?

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. yritän, koita sinäkin pikkuinen <3

      Poista
  2. Turhaan sulla on läskiahdistuksia. Oot saman pituinen ku mä, ja varmasti paaljon laihempi.
    Tsempit kuitenkin. <3

    VastaaPoista
  3. Niin, ja en yhtään usko että oot huono ihminen. Oikeesti, vaikutat tosi hyväsydämmiseltä. Ois ihana tutustua. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mm.. niin se vaan on kun näkee itsensä peilissä jättimäisenä norsuna, mutta samalla muut väittää et on just hyvä tällasenaan, kauheen ristiriitaset ajatukset. voi kiitos <3 en kyllä tiedä kannattaako muhun silti tutustua, koska musta tuntuu että oon niin hirmuisen tylsä, ettei kukaan jaksa mua kauaa, mutta mukavalta sinäkin vaikutat. :)

      Poista
  4. Sä et ole turha!! Jatka elämässä roikkumista, se kannattaa. Jossain vaiheessa kaikki on helpompaa <3 usko selviämiseen ja havahdu tilanteeseesi. Halit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, sitä van on vaikee ajatella noin kun pää väittää ihan muuta.. Joo, kyllä mä ainakin toistaseks yritän pysyy kiinni elämässä, en oo just nyt ainakaan vielä luovuttamassa täysin. Kiitos<3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3