Sivut

2013/09/07

omaa kuvaa + muuta lätinää

Pääsin kotilomalle huomiseen asti. Ihanaa. Mulle syötetään osastolla ihan hevosen annoksia. En tajuu niiden logiikkaa. Söin sillonki jopa vähemmän, kun mun painoa yritettiin nostaa. Mua oksettaa ne määrät, mitä joudun syömään. En kyllä oo vielä kertaakaan syöny kaikkee, mitä mulle on tullu, mutta saa nähä kuinka hyvin mä pystyn niitä välttelemään jatkossa.

Mua ahdistaa niin helvetisti kaikki nykyään. Tänäänkin pitäis nähdä kavereita, mutta oon nyt jo ihan hirveen ahdistunu, ja oon käyttäny jo kaikki mun tarvittavat tältä päivältä. Olin viime yönä hereillä kolmeen asti, kun mua ahdisti iltapala niin paljon, etten saanut nukuttua. Tänään meni kolme varttia, että sain syötyy puolet annoksesta ja loppuja en vaan pystynyt syömään. Aloin itkemään jo syödessä, mutta mua ahdisti vielä jälkeenpäinkin niin paljon, että itkin ruokailun jälkeen vielä puol tuntia hysteerisesti omassa huoneessani, kunnes tajusin mennä ottaa tarvittavan. En tajua, miten mun syömisestä on tullut näin hirveen vaikeaa. Kyllä mä pystyin vielä vähän aikaa sitten syömään ihan suht ok, mutta nyt kaikki mitä pistän kurkusta alas, tuntuu aivan kauheelta.

Mut joo, täs on nyt näitä kuvia mun kropasta. Älkää järkyttykö, mä tiedän että oon aivan sairaan läski. Mua hävettää ihan hirveesti laittaa näitä kuvia, mutta toivon, että saan siitä lisää motivaatioo laihduttaa enemmän. Vaikka se tuolla osastolla onkin aika mahdotonta, mutta sen jälkeen kun sieltä pääsen, niin varmasti teen asialle jotain. Tää toimii myös todistusaineistona niille, jotka on mahdollisesti kuvitellu, että mä olisin edes hiukan laiha, koska oon niin kaukana laihasta kun vaan voi olla.


reidet, joita vihaan ehkä eniten maailmassa


maha edestäpäin


hyi hyi hyi


ruoan jälkeinen turvotus <3

Haukkua saa ihan vapaasti, tiedän kyllä, että olen läski.

20 kommenttia:

  1. Sähän olet aivan tajuttoman laiha :(hirveesti tsemppii sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en kyllä omasta mielestäni :( kiitos <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Oon kyllä tosi erimieltä, mutta kiitos kumminkin :)

      Poista
  3. Irina jos sä tosta laihut ni onko sua enään?
    Sä oot pieni! Tosi pieni! Eikä kukaan sua voi läskiks sanoa!!

    Tsemppihalit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule, kyllä mä oisin silti olemassa, painoin vielä helmikuussa 16 kiloa vähemmän, enkä tosiaankaan oo pienimmilläni nyt. Tuntuu, että läskiä tursuaa joka paikasta :(

      Kiitos<3

      Poista
  4. Vooi tekisin mitä vaan että saisin sun vartalon <3
    Tsemppiä♡ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ihan usko, sä oot alipainoinen, ja mä oon reippaasti normmalipainon puolella, niin et voi millään haluta mun kroppaa, ellet sitten tahdo lihoa. Kiitos tsempeistä <3

      Poista
  5. Sun vatsa = <3 ei sun tarvii laihtuu oot jo pieni!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun mulla olis sellainen vatsa, että voisin itsekin ajatella noin :(

      Poista
  6. Oot tosi pieni, mä voin vaa uneksia et oisin saman kokonen! Paljon tsemppihaleja ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan varmasti oletkin suunnilleen saman kokoinen. Me ollaan saman mittaisia, ja painossa ei oo juurikaan eroa, joten et millään voi olla mua isompi mitenkään huomattavasti :)

      Poista
  7. voi ihanuus oot niin pieni <3 paljon pienempi kun mä ! haleja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisinkin:/ voi kuule, kyllä se sinä tässä oot meistä se laihempi. Sä painat paaaljon vähemmän kuin mä ja ne kuvat sun jaloista <3 kiitos, oot ihana <3

      Poista
  8. Koita jaksaa. Et ole todellakaan mikään läski!
    Oot tärkeä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu yritän. Mm..itse mä en nää mitään muuta itsessäni kuin läskiä :(
      Säkin oot<3

      Poista
  9. Mä yritän ihan tosissani päästä tästä eroon... en vaan tiedä miten.

    PS: voiko ihminen olla jonkun kropasta näin kateellinen? :O täyyydellinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan turhaan oot kateellinen, mun kroppa on kaukana täydellisestä. :)

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3