Sivut

2013/09/05

osasto

Oon nyt täällä osastolla. En oikeen tiiä mitä pitäis ajatella. Tuntuu että noi kaikki on kauheen paljon vanhempia, aikuisia, ja sit mä oon yksin täällä tällanen 18 vuotias nuori.. En uskalla ees mennä tonne noitten muitten kanssa, kun en tiedä mitä sanoisin tai miten olisin. Nuoriso psykiatrisella oli jotenkin helpompi olla. Mut ehkä tää tästä, täällä saa ainakin pitää puhelinta kokoajan toisin ku nuorisopsykiatrisella. 

Ääh en tiiä mitä pitäis ajatella. Toivottavati mun hoitoryhmä on mukava. Ja sit mä en tiiä saanko mä olla täällä kasvissyöjä kun se yks hoitaja sanoi, että ne joilla on sh niin ei yleensä saa olla täysin kasvisruokailijoita, vaan pitäis syödä kanaa, kalaa tai lihaa ja mä en haluu. Mä haluun olla kasvissyöjä kun kerran niin päätin. En tiiä mitä teen, ehkä mä vaan kieltäydyn syömästä mitään lihaa, oon sit vaikka loppuelämäni hoidossa ihan sama, ei mulla elämää oo muutenkaan.

7 kommenttia:

  1. Mulla kun olin masennuksen takia osastolla ja mulla oli siinä samalla aika paha bulimia, sain ainakin ite olla sillon kasvissyöjä. Halusin vaan sanoo et älä vielä ainakaa sen asian suhteen stressaa :)
    Koitahan pärjäillä siellä, muista et ne ei kuitenkaan haluu mitään pahaa sulle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no toivotaan, että mäkin saan jatkaa kasvissyöjänä. Kiitos, täytyy yrittää muistaa, se vaan on välillä vähän hankalaa, kun kokee että laihtuminen ois mulle parhaaks ja ne taas yrittää päinvastasta.

      Poista
  2. Toivottavasti osastohoidosta on sulle hyötyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, kyllä mä uskon, että siitä jotain hyötyä on, kun täällä on kuulema aika ammattitaitoista porukkaa.

      Poista
    2. Hyvä, että sulla on tuo asenne, se auttaa paljon :)

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3