Sivut

2013/09/03

paastoa paastoa

huomenna paastoon. mun on ihan pakko. oon syöny niin liikaa, että ois tänään jo pitänyt paastota, mutta ei siitä tullut mitään. nyt kun sen kirjoitan tänne, niin ehkä mun on helpompi pitää pääni tän suhteen ja onnistun varmemmin. sprite zero on sallittu paaston aikana, vaikkei silloin ihan nollakaloreille jääkään, mutta ei se oo niin paha jos saan 6-12 kcal, eihän? vai pitäiskö mun vetää ihan pelkällä vesipaastolla? ääh en tiiä, voiko sitä kutsuu paastoks jos juo muuta kun vettä?


musta tulee vielä laiha, pakko tulla. kyllä mä vielä saavutan mun tavoitteet, kun tarpeeks paastoon ja syön vaan vähän. mä haluan heikkoon kuntoon, mä haluan olla voimaton ja tuntee sen kaiken paskan mitä syömättömyys aiheuttaa, koska jollain sairaalla tapaa mä nautin siitä, mä rakastan sitä tunnetta kun on kylmä, jalat ei kanna ja silmissä sumenee. se on kuin huumetta. mä aion vielä päästä laihaksi. lupaan että musta tulee laiha.


8 kommenttia:

  1. Kyllä voit kutsua sitä paastoksi, 6-12kcal zero juomasta on niin minimaalisen vähän! Voisin itsekin kokeilla paastota huomenna, jos kukaan ei tuijota syömisiä. :)
    Yritä olla rasittamatta itseäs kuitenkaan liikaa, tsemppiä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo ehkä sitä voi paastoksi kutsua :) kyllä sen verran kuitenki kuluttaa ihan tosta vaan, ja ei se käytännössä oo yhtään mitään. Kokeile vaan ;) mullakin on vähän ongelmana porukat mut toivon et saan niitä huijattua. Tsempit sullekin<3

      Poista
  2. Tsemppiä! Mäkin paastolla sallin just zero-limut ja mustan kahvin ja teen. :) Mäkin voisin huomenna paastota, kunhan ei kytätä tai pakoteta syömään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ehkä ne sit on ihan okei :) joo mäkin toivon, ettei mua liikaa kytätä syömisten suhteen. Tsemppii sullekin! <3

      Poista
  3. Määkin paastoan koska en jaksa miettiä ja laskea kaloreita ja helpompi on vain olla syömättä... Vaikka ei se loppupeleissä ole mitään muuta kuin asioiden pakenemista.

    Voimia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on ja lisäks paastoomisesta tulee tavallaan vähän euforinen olo, se tuntuu niin hyvältä. Varmaan se onkin asioiden pakenemista, mutta se on helpottavaa, kun ei jaksa kohdata ongelmia, tosin ei ehkä kovin kannattavaa pidemmän päälle, mutta ei voi mitään. Kiitos, voimahalit sulle <3

      Poista
  4. mullakin suunnitelmissa paastoa, en tosin tiiä onnistuuko jos noi kyttää.. tsemppiä muru <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mm..tosi ärsyttävää kun tarvii puuttua syömisiin. Ymmärtäisin puuttumisen jos olis hengenvaarassa mutta muuten se on tosi turhauttavaa. Tsemppiä sullekin ihana <3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3