Sivut

2013/09/15

this loneliness is killing me

Se on kuin isku suoraan sydämeen. 
Lakkaan hetkeksi hengittämstä.
Sydän jättää pari lyöntiä välistä.
Kyyneleet kihoavat silmiini.


Taasko mut jätetään kaiken ulkopuolelle? Taasko mut hylätään ja jätetään yksin? Kaikki mun luulot olikin tosiaan vain luuloja. Kuvittelin, että voisin luottaa. Sen sijaan jouduinkin taas pettymään. Oon yksin, niin yksin. En jaksa elää, tahdon päästä pois. Pois tämän kaiken paskan keskeltä. Miksi mä luotin, miksi mä uskoin? Enkö koskaan opi?


Ei susta kukakaan välitä.
Äänet huutaa mun päässä.
Oot vaan yksi paska.
Suuri pettymys kaikille.
Ne kiljuu, mä en kestä.
Hajoan taas pienemmiksi paloiksi.
On niin kylmä.


Viestittelin mun kaverin kanssa. Sen, jota pidin mun parhaimpana ystävänä. Sanoi, ettei ehdi nähdä nyt vähään aikaan, koska kirjotukset. No, mä sitten ajattelin, että niin joo, ei ne nyt kerkee kun pitää lukee koko ajan. Äsken sit kuitenkin kävin instagramissa, jossa oli tägättynä kuva suunnilleen tähän tapaan #yesterday#night#…….#going#out#with#my#lovely#friends. Niin, että kirjotuksiin piti lukea niin paljon, ettei kerennyt näkemään mua. No mut onneks se on hei eri asia nähä muita kavereita ku eihän se vie aikaa yhtään. Muutenkin, miks ne ei oo pyytänyt mua mukaan? Oonko mä yhtäkkiä niille vaan ilmaa? Eikö ne vaan kestä enää sitä, että niiden kaveri on koko ajan jossain sairaalassa, häpeekö ne mua niin paljon? Vai oonko mä vaan ollut oikeesti koko ajan oikeessa, että mä oon yksinkertaisesti niin tylsä ja paska ihminen, ettei mun kanssa kukaan oikeesti halua olla, vaan jos on, niin on sit vaan säälistä? 


Mun hartiat painuu kasaan.
Henki ei kulje kunnolla.
Mä vajoon taas yhä syvemmälle.
Kohta olen jo pohjalla.
Itkun värittämät silmät todistaa kaikille mun huonoutta.
Olen vaan säälittävä paska.

7 kommenttia:

  1. :'( Et ole paska etkä säälittävä. <3 Hei jos tarviit juttu kaveria yms niin olis kiva jutella sun kanssa enemmänkin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siltä musta kuitenkin tuntuu :( joo, hei oon miettiny ihan samaa :)

      Poista
    2. Onko sulla mitään s-posti osotetta mihin voisin vaikka lähettää?:)

      Poista
  2. Mulla on aika monesti käynyt noin joidenkin kavereiden kanssa. Se tuntuu sanoin kuvailemattoman hirveältä!
    Mutta en usko että vika on sussa.
    Tsempit ja paljonpaljon voimia sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävä kuulla :( se tosiaan tuntuu niin pahalta, että sitä on vaikee kuvailla sanoin. Niin, tiedä sitten kenessä se vika on... Kiitos<3 voimahalit sulle <3

      Poista
  3. Tiiän ton tunteen... :( Sä et ole säälittävä, huono tai muuta! Paljon haleja ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, sitä ei sois kellekään tota tunnetta:( sitä on vaikea uskoa, kun pää väittää ihan muuta... Voimahalit sullekin<3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3