Sivut

2013/09/04

voi helvetti

Sain äsken puhelun. Joku nainen oli siellä puhelimessa.

Minä: 'Irina'
Nainen: 'Hei, **** **** täältä osastolta 715''
M: 'Moi'
N: 'Sellaista tässä soittelin, että meiltä vapautu paikka. Mihin aikaan pääsisit huomenna tulemaan?''
M: 'Ai osastoarvioon vai?'
N: 'Ei ei, kun ihan hoitoon. Niin tässä lähetteessä lukee, osastohoitoon'
M: '…'
N: 'Niin, että mihin aikaan pääsisit tulemaan?
M: 'No ehkä joskus yheltätoista…'
N: 'Okei, no ota sitten kaikki hygiena tarvikkeet ja vaihtovaatetta mukaan, täällä ollaan omissa vaatteissa'
M: 'Joo…'

Siis mitä HELVETTIÄ??? Ei mulle voida noin vaan soittaa ja sanoa, että moi tuut muuten huomenna tänne suljetulle hoitoon. Anteeks mitä? Mitä vittua mä nyt teen? Mun piti paastoo ainakin lauantaihin asti, mutta byebye vaan sille suunnitelmalle. Siellä kytätään varmasti syömisii. En kestä. Mitä mä teen?? Oikeesti, apua, mä en kestä. Voi vitun vittu. Ja ei, en joudu sinne siks, että oisin sairaalloisen laiha, koska en todellakaan ole, vaan masennuksen ja kakssuntasen epäilyn takia, mutta siellä ollaan erikoistuttu shäiriöihin ja ne tietää mun taustat niin varmasti kontrolloi mun syömisiä. EI VITTU! Oikeesti voiks tää olla totta?

14 kommenttia:

  1. Ota rennosti. Siitä on varmasti sulle enemmän hyötyä, kuin haittaa. Sanot vaan rehellisesti aina oman mielipitees ja kysyt jos joku on epäselvää. Itellä ei ole kokemusta osastohoidosta, mutta kaikessa kamaluudessaan ehkä haluaisin sitä.
    Voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siis kyllä mä olin periaatteessa tietonen, että mua sellanen vaihtoehto on, että mä joutuisin osastolle jossain vaiheessa, ja oon siellä käynyt tutustumassakin, mutta tää tuli jotenkin niin puskan takaa, että pitäiskin jo huomenna mennä, että mä vähän järkytyin, kun eilen vielä mulle sanottiin että oon vasta jonossa osastoarviointiin.. Siellä onneks on ilmeisesti löysemmät säännöt kuin nuorten psykiatrisella osastolla, mikä hiukan helpottaa. Kiitos :)

      Poista
  2. tsemppiä hirveesti!! ehkä ne osastoruokailut ois hyvä juttu? tekisit kaiken terveellisesti? vaikka mun mielestä sun ei kyllä tarvis pienentyä.
    nääki tietää täällä mun taustat muttei ketään kiinnosta vaikka en syö.

    halit ja hirveesti voimia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 niin, en oikeen tiedä miten suhtautua niihin. no kyllä mun pitäis laihtua aika roimastikin, et tiedäkään kuinka läski mä olen. aika outoo, toivon ettei ne kiinnitä munkaan syömisiin huomioo..en kyl usko ku oon näin läski.

      voimahalit sinne <3

      Poista
  3. Tsemmpiä pieni. <3 Sun parastahan kaikki haluaa... :( Kirjottelethan jatkossakin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ihana <3 niin kai sitten.. ainoo vaan, että mua pelottaa miten pystyn välttelemään syömistä, muuten se on sinänsä ihan ok, koska kyllä mä oikeesti haluisin päästä tästä masennuksesta eroon, sillä se oikeesti pilaa elämää niin paljon.

      kyllä mä kirjoittelen osastollakin, mutta varmaan tulee kuvattomia postauksia, kun kännykällä kirjoittelen, enkä saa sillä lisättyä kuvia. :/

      Poista
    2. Ihana jos jatkat!
      Ite en osaa sanoa tohon mitään, tai että miten sun pitäis toimia jos ne vahtii syömisiä. Itellä kun ei oo kokemusta...
      Tsemppiä vielä, sä selviät kyllä. <3

      Niin, ja vastaus tohon sun kommenttiin. Sellasta että ei mulla oo syömishäiriötä, mutta myönnän että joskus näen itteni ehkä hieman lihavampana kuin olen. Koetan olla armollisempi ittelleni!

      Poista
    3. : )
      Niin, no sen näkee tänään sitten, että minkä verran ne puuttuu, toivottavasti ei juuri ollenkaan.
      Kiitos, joo kyl mä uskon <3

      Okei, no koita olla vähän vähemmän ankara itsees kohtaan :) Tsemppiä sullekin! <3

      Poista
  4. Tsemppiä ja koita pärjäillä siellä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, joo kyllä mä varmaan pärjään <3 Tsempit sinnekin : ) <3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3