Sivut

2013/09/27

what the hell is wrong with me

Olen suihkussa. 
Kameran valo räpsähtää.
Hätkähdän ja peitän itseni mahdollisimman hyvin.
Kurkin suihkuverhon takaa vainoharhaisena.
Mitään ei näy.


Kävelen huoneeseeni.
Minut valtaa puistattava tunne.
Tumma hahmo vilahtaa ohitseni.
Aivan vierestäni.
Enää missään ei näy ketään.


Olen yksin kotona.
Omassa huoneessani.
Joku raahaa tuolia olohuoneessa.
Käyn tarkastamassa jokaisen huoneen kahdesti.
Ei jälkeäkään kenestäkään itseni lisäksi.


Seison liikennevaloissa.
Odotan niiden vaihtuvan vihreäksi.
Yhtäkkiä autot ja pyöräilijät tulevat kohti.
Peitän silmät käsillä ja melkein huudan.
Kukaan ei törmääkään minuun.


Tätä toistuu usein. En saa mieleltäni rauhaa. Mikä mua vaivaa? Oonko tulossa hulluksi? Nään ja kuulen olemattomia asioita. Mutta ne tuntuu niin todelta. Niin todelta, että mua pelottaa. Niin todelta, että voin melkein kuulla sen kameran, voin tuntea sen tumman hahmon hengityksen niskassani ja tunnen kylmät väreet kuullessani tuolia raahattavan. Olenko mä hullu?


7 kommenttia:

  1. tämä on helvetti.
    paljon voimia sulle. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siltä se todellakin tuntuu.
      kiitos <3 voimahalit sinnekin!

      Poista
  2. kuulostaa psykoosi oireilta, mulla on samoja. Tai sun kroppa ei kestä ahdistusta ja stressiä ja oireilee noin.. :--(
    Hali <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. shiit, emmä haluu olla mikään psykopaatti. tai emmä tiiä ehkä se ei ihan sama asia oo, mutta joo. emmä tiiä, haluisin tietää mikä mua vaivaa..
      hali sinnekin <3

      Poista
  3. Psykopaatti ei ole sama asia, onneksi!

    VastaaPoista
  4. sykoosi tai kitsofrenia? Koita saada apuu kulta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No toivottavasti ei ainakaan skitsofrenia! :( joo, täällä mä olen osastolla ja saan apua :)

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3