Sivut

2013/09/13

when death is all you see

Roikun rotkon reunalla, viimeisillä voimillani.
Mietin käytänkö ne itseni ylös vetämiseen.
Makaisin kuolleena jyrkänteen reunalla.
Vai päästäisinkö vain irti, vajoaisin syvälle.

Mitä tahansa päätänkin tehdä, kuolema odottaa.
Jos taistelen, voimani loppuvat ja henki lähtee.
Jos taas päästän irti, paluuta elämään ei enää ole.
Kuolema väijyy joka puolella, mihin tahansa katsonkin.

Elämä vilisee silmissäni, kaikki ne muistot.
Kaikki paska, kaikki se mitä en halua muistaa.
Ei ole mitään, minkä haluaisin muistaa.
Kaikki vain satuttaa, vie yhä lähemmäs kuolemaa.

Itken sisälläni, mutta kyyneleitä ei valu.
Olen niin loppu, niin yksin, niin kuollut sisältäpäin.
Ketään ei kiinnosta, kukaan ei välitä.
Tää maailma ei tarvii mua, en ansaitse paikaa täällä.





Anteeksi, ettei musta ole kuulunut mitään. On vaan mennyt niin huonosti. Mun paino on noussut osastolla, vaikka en oo ees syönyt kaikkea mikä mulle on tullut. En tajua mikä mussa on vialla, kun normisyömisillä mä lihon. No, ei se oo ainoo asia mikä on perseellään. Oon taas niin syvässä kuopassa, että huhhuh. Oon nyt lomalla, mutta heti kun pääsin kotiin, hirvee ahdistus iski päälle. En tajua mikä mulla on. Mun ei oo hyvä olla missään, mutta vähiten vaikeeta olla osastolla. En ymmärrä.


4 kommenttia:

  1. voi sua pieni :c mustakin tuntuu ettei paino vaan millään laske vaikka kuinka söisin vähän... paljon haleja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta oikeesti tuntuu niin pahalta tää paino asia, mä en ymmärrä mikä mussa on pielessä. kiitos ihana <3

      Poista
  2. Mua ainakin kiinnostaa miten jaksat. Sun kuuluu olla ja elää täällä, oot kaiken sen arvonen ja ansaitset onnellisen elämän <3 Kukaan ei voi tehdä niin pahoja asioita ettei ansaitsisi elää.
    Taistele! Selviät siitä voittajana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos sanoistasi<3 en mä ajattelekaan, että oisin tehnyt jotain niin pahaa, etten siksi ansaitse elää, vaan mä oon vaan syntymästä saakka ollut niin läpikotaisin huono ihminen, ettei mun kuulu olla täällä. mutta mä yritän silti, mä yritän jokaikinen hetki, enhän mä muuten olisi enää täällä.

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3