Sivut

2013/09/23

why i'm not dead

Mä en tiedä enää mistään mitään. Mä vaan pilaan koko ajan kaiken. 

Mä niin kaipaan sitä aikaa ennen kaikkea paskaa, ennen syömishäiriöö ja muuta. Silloin mä saatoin syödä ihan normaalisti ja välillä vähän enemmänkin mutten mä silti lihonut mihinkään. Nyt mä lihon ihan sama kuinka vähän söisin.

Joka kerta kun saan kuulla, että joku sairastaa tautia, jonka vuoksi elinaikaa on enää tän ja tän verran, mä mietin että miksen mä voi olla se. Miks just mun täytyy elää? Miks mä en voi kuolla? 

Nään unia siitä kun yritän tappaa itseni, kun kuolen, kun minut tapetaan, en mistään muusta. Haluan vain kuolla. Olla kuollut. Kylmä ja eloton. Hauras ja jähmettynyt. 

Mun ei kuulu elää. Ei musta oo mitään muuta kuin haittaa tässä elämässä. 

9 kommenttia:

  1. Se on vaan niin epäreilua, että miksi juuri niiden pitää sairastua parantumattomasti, jotka eivät halua kuolla.. Itsekkin toivon aina kun jostain kuulee, että miksen se voinut olla minä..

    Haleja ja voimia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävä kuulla, että ajattelet samoin kuin minä. Eihän tällaista olos kellekään toivoisi. Muista kuitenkin, että sunkin olemassaololle on jokin syy, vaikket sitä ikinä saisikaan tietää.

      Kiitos, sulle myös! :-)

      Poista
  2. Haluisin sanoo sulle jotain lohduttavaa mut en tiiä mitä sanoa /: ei oo vielä sun aika lähteä. Koskaan ei voi tietää minkälaista sun elämä on vaikka vuoden päästä, vaikka nyt kaikki mrniskin pieleen. Jää vielä hetkeks. Voimia ja tsemppiä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, sitä on vaikea sanoa mitään kovin lohduttavaa ihmiselle joka on masentunut, sillä mikään ei tunnu oikein miltään. Tai siis että tiiätkö, vaikka joku asia saattais normaalin ihmisen mielestä olla lohduttavaa, niin masentuneena se vaan menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kiitos kuitenkin kommentistasi.

      Jos mun aika ei oo vielä lähteä, niin milloin sitten? Kuinka kauan mun täytyy vielä kärsiä täällä ennen kuin pääsen täältä pois?

      Oot oikeesaa, ettei voi tietää millaista elämä on vuoden päästä, mutta mitä jos se onkin yhtä paskaa tai vielä paskempaa kuin nyt, vielä 10 vuodenkin päästä. En tiedä onko musta ottamaan sellainen riski, jaksanko elää koko ajan odottaen parempaa? En tiedä.

      Poista
    2. Ja kiitos <3 voimia myös sulle <3

      Poista
  3. shit.. Älä puhu tollasia! :< Voimii <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se nyt vaan on sitä mitä mun päässä liikkuu. En tiedä mitä muutakaan puhuisin :( kiitos samoin <3

      Poista
  4. Et saa kuolla, sillä mää tarviin sua täällä! :( <3 ja myös moni muukin. Me selvitään vielä, eikö niin? Ei saa luovuttaa vaikka se tuntuu kaikista helpoimmalta. Kyllä kaikki vielä helpottaa, ainakin pitää uskoa ja toivoa siihen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä haluu jättää sua tähän pahaan maailmaan yksin :( tai on sulla muitakin mut you know<3 en usko, että kovinkaan moni täällä jäis mua kaipaamaan. Se on vaan niin vaikeeta yrittää uskoo ja luottaa johonkin parempaan vielä viidenkin vuoden jälkeen:(

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3