Sivut

2013/10/20

because i'm fat, i can't breath

Mun on paha olla. Kaikki painaa päälle ja tunnen jatkuvaa painostusta, vaikkakin se on suurelta osin vaan mun päässä. Mä oon niin kyllästynyt tähän jatkuvaan painonnousuun. Mä alan olla ihan toivoton. Mitään vikaa ei löydy millään testillä, jotkin tehty kaksikin kertaa. Mutta ei, kaikista tulos on sama: ei ole mitään aineenvaihdunnanhäiriötä eikä mitään hormonaalista, mikä tän aiheuttaisi.


 Kaikki katsoo mua ja osottaa syyttävästi sormella, sanoo mun syövän salaa ties mitä. Samalla ne sanoo, että kyllä ne mua uskoo, kun kerron niille, että en syö salaa. Miksi ne on kuitenkin niin hirveän syyttäviä ja epäluuloisen kuuloisia kun ne sanoo uskovansa? Mitä mä voin muka tehdä muuta kuin kertoa totuuden? Pitäiskö mun muka valehdella niille, että joo kyllä mä ahmin? Olisko sit kaikki tyytyväisiä? Taputtaisko ne päälaelle ja sanois, että hienoa kun sait tunnustettua? Alkaisko ne vahtimaan mua 24/7, jotta saatais tää 'mun ahmiminen' loppumaan? Mitä sitten, kun ne näkis, etten mä oikeestikaan syö paljon paskaakaan ja silti mun paino nousee? Mun tekee vaan mieli itkeä ja itkeä. Tässä ei oo mitään järkeä. Sit ne vaan yrittää lohdutella ja sanoo, että hei, ei tässä mitään hätää, vielä ollaan normaalipainossa. HUOM VIELÄ. Toistaiseksi. Mitä sitten, kun kohta painoindeksi onkin hälyttävissä lukemissa ylipainon puolella? Mitä ne sit sanoo? Käskeekö ne laihduttamaan? Sanooko ne, että mitäs et lopeta sitä ahmimista? Siis mitä vittua mun pitäis oikeesti tehdä?


Pliis, sanokaa joku, että tää kaikki voi johtua lääkkeistä? Voiko? Voiko tää helvetti tulla päätökseensä, jos lopetan kaikki lääkkeet? Voisko se olla mun pelastus? Pääsisin oikeesti laihduttamaan. Saavuttaisin tavoitettani pienin askelin. Mutta saavuttaisin kuitenkin.


Ette voi tajutakaan kuinka paljon mä haluaisin kuolla tän paino asian takia pelkästään. Siis kyllä mä muutenkin haluaisin kuolla, mutta jos mitään muita syitä ei olisi. Mä häpeän itseäni niin äärettömän paljon, että jokainen minuutti, jokainen sekunti on tuskaa, jokainen hengenveto tuntuu vievän mun viimeisetkin voimat. Tä on niin sietämätöntä, että ei tuu mieleenkään, että voisin haluta elää. Ei eläminen oo mahdollista tässä kehossa. Ei vaan oo.

4 kommenttia:

  1. kauheen surullista luettavaa :c en kyllä keksi mitään muuta syytä kun lääkkeet jos mitään aineenvaihduntahäiriötä ei oo :/ voimia muru <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin, mulla lopetetaan pian yksi lääke, joka voi aiheuttaa painonnousua, niin toivon, että sit ei enää paino nousis. kiitos <3

      Poista
  2. voimia <3 tää oli niin surullista luettavaa :(

    http://elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3