Sivut

2013/10/29

dead

Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Mä kaipaan niin kovasti normaalia, ihan tavallista elämää, ilman tätä kaikkea paskaa. Ilman syömishäiriötä ja masennusta. Kuka muka on määrännyt, että just mun pitäis olla luurangonlaiha ja näyttää nälkiintyneeltä lapselta? Jos se on ihan mun itseni päätettävissä, niin miks helvetissä mä tieten tahtoen haluan tehdä elämästäni ihan helvetin vaikeaa? Miksen mä voi vaan käyttäytyä niin kuin normaalit muut mun ikäiset ihmiset käyttäytyy?

Taidan tietää syyn kyllä tähän kaikkeen oikeesti. Mä pelkään elämää. Mä en uskalla ottaa vastuuta mistään, enkä uskalla kohdata arkea. Mä pelkään, että se on jotain ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa, josta mä en selviä hengissä. Okei, eihän kukaan selviä elämästä hengissä, mutta you know. Mä koen olevani niin voimaton tän elämän edessä.

Mun oksentelukin menee nykyään ihan yli, kun oksennan jotain 5-10 kertaa päivässä, joskus varmaan enemmänkin. Miten mä voinkaan olla näin kuvottavan ällöttävä ihminen? Miks just mun pitää olla niin suunnaton luuseri, etten selviä normaalista arjesta?

Mä niin haluaisin kuolla. Se ratkaisis kaikki mun ongelmat. Ne katoais taivaan tuuliin. Kuolema antais mulle rauhan. Saisin olla ilman velvollisuuksia ja vastuuta. Saisin olla vain kuollut. Kylmä ja jähmeä patsas. Ei tarvis kantaa vastuuta yhtään mistään. Se on se mitä mä haluan. Kuolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3