Sivut

2013/10/25

kuulumisia

Mä en oikein tiedä miltä musta nyt tuntuu, ei tunnu kauheesti miltään. En sitten tiiä, onko se hyvä vai huono asia, mutta on tää tavallaan helpottavaa, kun saa 'levätä' välillä ja olla ilman sitä jatkuvaa ahdistusta. Mulla aloitettiin tänään sähköhoito. Saa nähdä auttaako se vai ei. Toivon että se auttaisi, ainakin se on kaikkein tehokkain masennuksen hoitokeino, mitä tiedetään. Ehkä tää olotila, kun mikään ei tunnu miltään, johtuu siitä tän päiväsestä hoidosta, eli ehkä sillä on jotain vaikutusta, vaikka se varsinainen vaikutus näkyy yleensä vasta kolmen hoitokerran jälkeen.

Mulla ei oo tyhjä olo, mutta mikään ei vaan tunnu miltään. Tä on ihan outo olotila mulle, oon vähän hämilläni, koska en oo tottunu tällaiseen. Mutta toisaalta, tä voi olla ihan hyväkin merkki. Mä niin toivon, että pääsisin masennuksesta eroon. Viis vuotta oon joutunu kärsii tästä aina enemmän tai vähemmän ja mä alan olla jo ihan loppu tän asian suhteen. Ja vaikka oon aika toivoton ollut parantumisen suhteen, niin ehkä jokin pienen pieni osa musta jaksaa uskoa, että tästä sähköhoidosta vois olla apua.

En aio silti lopettaa laihduttamista. Toivon, että jaksaisin jopa paremmin laihduttaa, jos pääsen masennuksesta eroon, koska sillon mun voimia ei kuluis siihen. Nyt mun paino on kaksi viimesintä kertaa laskenut, mikä on hyvä juttu. Toivotaan, että suunta pysyy samana.

2 kommenttia:

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3