Sivut

2013/10/02

sometimes something good happens

Tänään on ollut ihan siedettävä päivä. En voi uskoa tätä. En oo kertaakaan miettinyt, miten voisin itseni tappaa, vaikka kuolemantoiveet on kyllä olleet mielessä. Mutta oikeesti!! Tänään oon pystynyt hengittämään hieman vapautuneemmin ja ajatellut välillä, että ehkä elämä ei olekaan ihan niin kamalaa. 

Okei, nyt tästä tulee jo vähän liian positiivinen kuva. Ei mulla kuitenkaan mikään hyvä päivä ollut, mutta siedettävä kuitenkin, vaikka edelleen mikään ei tahdo kiinnostaa enkä pysty nauttimaan mistään ja ahdistaa ja masentaa, mutta ehkä tänään aavistuksen vähemmän kuin muina päivinä.

Toinen hyvä asia on, ettei mun kaverit oo sittenkäön hylänneet mua! Mä niiin paljon pelkäsin jo jääväni ihan yksin, mutta tänään kävin kahvilla kahden kaverin kanssa, juuri niiden kahden, joiden kuvittelin erityisesti hylänneen mut, ja ne oli ihan samanlaisia kuin ennenkin ja meillä oli oikeastaan ihan hauskaakin. Niin suuri helpotus. Kerrankin edes vähän jotain positiivista munkin elämässä.

Muistakaa, että koskaan ei pidä luovuttaa, sillä ikinä ei voi tietää, mitä elämässä tulee tapahtumaan. Se vo olla jo seuraavana päivänä, kun jotain hyvää tapahtuu. Mutta jos menee ja luovuttaa, niin sitä hyvää ei tuu koskaan näkemään. Vaikka elämä olis kuinka vaikeeta, niin silti pitää yrittäö jaksaa. Ei mikään paska voi millään kestää ikuisesti, kyllä niitä valonpilkahduksia on pakko jossain vaiheessa tulla, vaikka ne oliskin sitten ihan pieniä, mutta kuitenkin. Kunpa muistaisin tän itsekin aina...

4 kommenttia:

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3