Sivut

2013/10/09

too fat, too ugly

Mun paino on ihan laittoman paljon. En oo ikinä painanu näin paljoo. Tä on aivan syvvältä. Mun ei tarvii syödä paljoo mitään, että mä jo lihon. Ei tä muuten mitään, mutta ku mun tavoite on just päinvastainen. Mun kuuluis laihtua, ei lihoa. Vitun vittu. Tä saa mun mielialan entistä alemmaks ja saa mut tuntemaan itseni aivan totaalisen arvottomaksi.

En jaksa tätä jatkuvaa kamppailua painon kanssa. Miksei se vaan voi pysyä samana normisyömisillä ja laskea vähäisillä syömisillä. Miks just mun kohdalla täytyy olla niin, että paino heittelee vaan ylöspäin vaikka mitä tekisin?? Miks just minä? Miksei joku sellanen, jolla on elämässä kaikki muuten tosi hyvin, eikä jaksa siks antaa painolleen kauheesti painoarvoa? Miks just minä, jolla kaikki ajatukset kohdistuu omaan kroppaan ja oma arvo määräytyy hyvin pitkälle painon perusteella? 

Tai miksi just mun pitää olla yksi niistä, joiden pää on niin sekaisin, ettei voi koskaan olla tyytyväinen omaan kroppaansa? Paitsi tietysti sitten kun sitä kroppaa ei enää ole. Sitten kun se kaikki työ on pilattu lihotuksella. Sitten kun se laiha kroppa, jota silloin piti niin läskinä ja ei osannut siitä nauttia, on vain muisto kuvissa.

Tä vie multa voimia ihan älyttömästi. En jaksa taistella, kun en edes tiedä minkä puolesta taistella. Laihuuden vai parantumisen vai jonkin ihan muun? Mitä mun pitää tehdä? Miten mä voin saavuttaa onnellisen elämän ja elämänilon? Mihin se kaikki katosi? Kyllä mä vielä joitakin vuosia sitten tunsin itseni onnelliseksi. Kai. No ainakin onnellisemmaksi kuin nyt. Ja paljonkin sitten. Mitä tapahtui? Kuka tai mikä vei mun onnen ja antoi tilalle tän kaiken paskan? 

Nyt mä oon vain läski ja ruma valittaja. Mitä mäkin oikeesti valitan, kun asiat vois olla niin paljon huonomminkin? Säälittävää. Oon säälittävä kaiken lisäks. Ja tää menee pian jo itsesäälin puolelle, joten oon vielä nolokin. Mussa ei oo yhtäkään hyvää puolta, voisin ihan yhtä hyvin olla kuollut. Olisipahan tässä maailmassa edes hiukan vähemmän paskaa.

2 kommenttia:

  1. Sä et ole läski,säälittävä etkä nolo. Sä olet maailman kaunein,ihanin,hyvä kuuntelija, ja tärkeä mulle. Tiedän tuon kun missään painossa ei ole hyvä. Mä en tiedä mitä sun pitäiisi tehdä, muutakuin vaan jaksaa päivä kerrallaan. Mä uskon ja toivon että vielä joskus kaikki tulee helpottamaan, vaikka eihän se nyt autakkaan. Kun haluaisi vain kaiken tuskan heti nyt pois..
    :(<3

    VastaaPoista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3