Sivut

2013/10/26

what would you do

Lauantai.

Mitä useimmille nuorille siitä tulee mieleen?


Lemppari aamiainen...


...kauniiksi laittautuminen...


...juominen...


...kahvittelu ystävien kanssa...


...uudet kokemukset...


...ei koulua...


...bilettäminen...


...rento aamu, matkojen suunnittelu...


...shoppailu...


...tee kupponen ja hyvä kirja...


...yksinkertaisesti viikonloppu.

Niin, lauantai. Mitä kaikkea siihen voisikaan kuulua? No, ainakin kaikkea yllä mainitsemaani. Paitsi, että kun on kyse mun lauantaista. Yksikään noista ei sisälly mun lauantaihin, ainakaan tänään. Tai no yksi, tuo ettei oo koulua, mutta ennen sekin oli osa mun lauantaita, tein läksyjä kun muut näki kavereita. 

Mutta nyt, tänään, mun lauantaihin on kuuluunut vain ja ainoastaan syömistä ja oksentamista. Mä en enää edes tiedä montako kertaa mä oon tän päivän aikana oksentanut, mutta mä oon aivan loppu, niin totaalisen kuollut, että mä en tiedä miten päin mä jaksaisin olla. Ainiin, kävinhän mä salilla siinä toivossa, etten lihoisi, mutta se taitaa olla turha toive tällaisen päivän jälkeen. Kuinka säälittävää tä oikeesti on, että mä oon yksin kotona ja tungen sormia kurkkuun, kun muut näkee kavereita ja bilettää? Mitä mä voin tehdä, että pääsen tästä eroon? En kestä tätä oikeasti. Tä on niin järkyttävän karmeeta. En toivo tätä yhtään kenellekään. 

En nyt tiedä mikä tän postauksen pointti oli, mutta toivon vaan, että jos luet tätä ja sun lauantaihin kuuluu noita yllämainitsemiani juttuja, niin tajuat kuinka hyvin sun asiat oikeesti on. Tai että vois ne olla paljon huonomminkin. Äh ei tästä tuu mitään. 

2 kommenttia:

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3