Sivut

2013/11/12

kohti parempaa

Mua on nyt sähkötetty jo kahdeksan kertaa ja mä huomaan kyllä vaikutuksen aika selkeesti. Mulla on ollu nyt välillä niin hyvä olo, etten oikeesti muista koska musta viimeksi ois tuntunut näin hyvältä. Tä on ihan mahtavaa. Mä niin toivon, että tä fiilis pysyy ja mulle jää näin hyvä olo. Alan pikkuhiljaa ymmärtää, että tässä elämässä on jotain järkeäkin. Kaikki ei olekaan ihan niin täysin kamalaa. Alan saada kiinni elämästä ja pystyn jo nauttimaan kavereiden kanssa vietetystä ajasta. Enää ei tarvitse turvautua pulloon, jotta olisi hauskaa.


Suurin murheeni tällä hetkellä on, että eräs ihana ihminen joutuu kärsimään. Hän joutuu kamppailemaan masennuksen kanssa, eikä syömishäiriökään tahdo hellittää otettaan hänestä. Tekisin mitä vain, jos saisin vietyä hänen kärsimyksensä pois ja saisin annettua hänelle tilalle hyvän olon ja terveen mielen. On niin väärin, kun viattomat ihmiset joutuu taistelemaan hirveiden vaikeuksien kanssa.


Mä niin toivoisin, että kaikki syömishäiriöiset pääsis sairaudestaan eroon, sillä se on niin katala sairaus, eikä sitä toivois kellekään. Se aiheuttaa kitkaa ihmissuhteisiin, lyttää itsetunnon ja saa käyttäytymään ihan typerästi. Kunpa sitä koko sairautta ei olis edes olemassa.. En nyt tiedä mikä tän postauksen pointti oli, mutta ihan sama.

5 kommenttia:

  1. Voi vitsi kun oli ihana lukea tätä! <3 tsemppihalit

    VastaaPoista
  2. Äääää oon niin pitkään oottanu sulta postausta ja tosi usein miettiny miten sulla menee. Oon niiiin onnellinen kun sulla menee paremmin<3 :')

    VastaaPoista
  3. Ihanaa että sulla menee paremmin! ♥

    VastaaPoista
  4. Hyvä että menee paremmin :) (huomasin muuten että meillä on aika samat tavotteet itekkin oon 164pitkä ja tavote on 40kg, mutta toki eka pitäis päästä 45..ja sitä rataa.) Toivottavasti sulla suunta jatkuu parempaan päin! :)

    VastaaPoista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3