Sivut

2013/11/27

uusi elämä

En oo nyt pitkään aikaan vaivautunu kirjottamaan tänne blogiin yhtään mitään. Jotenkin en oo oikeen tiennyt, mitä sanoisin. Mun elämässä on tapahtunut niin suuria muutoksia, että rohkenen epäillä ettei mun lukijoita hirveesti kiinnosta kuulla mun nykyisestä elämästä.

Mä en enää yritä laihduttaa, enkä muutenkaan tavoittele pienempää olemusta. Mun blogista on siis turha etsiä vertaistukea laihdutukseen tai samankaltaisia ajatuksia koskien painoa.

Mitä masennukseen tulee, niin sitäkään mulla ei enää juurikaan ole. Mua on hoidettu sähköhoidolla, joka on ollut mun kohdalla ihan älyttömän tehokas hoitokeino ja on auttanut mua pääsemään lähestulkoon kokonaan eroon masennuksesta. Mulla menee nykyisin niin paljon paremmin. Oon paljon iloisempi ja onnellisempi, eikä mulla enää pyöri mielessä mitkään itsemurha-ajatuksetkaan. Pystyn nauttimaan ihan tosissaan kavereiden kanssa vietetystä ajasta ja monesta muustakin asiasta, eikä ne ole vain suorituksia muiden joukossa.

Voi hyvinkin olla, että nyt ketään ei enää kiinnosta lukea mun blogia, kun tän sisältö on muuttunut näin valtavasti, mutta ei sekään saa mua lannistumaan tai tuntemaan itseäni huonommaksi ihmiseksi. Jos tällä blogilla ei sitten enää tän jälkeen riitä lukijoita, niin sitten se on niin. Mulla on tässä elämässä niin paljon kaikkea muutakin, että tää blogi ei merkkaa mulle mitään niin suurta, ettenkö mä pärjäis ilmankin tätä. Mä niin toivon, että te muutkin jotka kärsitte mielenterveysongelmista, saisitte apua ongelmiinne ja pääsisitte ajan kanssa niistä eroon. Kauhean paljon voimia teille kaikille pikkuisille, jotka jostakin kamalasta sairaudesta kärsitte!

10 kommenttia:

  1. Tämä oli päinvastoin ihanaa luettavaa! :) Kyllä minä mieluummin luen elämäniloista blogia kuin sellaista jossa haikaillaan kuolemaa <3

    VastaaPoista
  2. hei kaikkea hyvää sulle :)
    voimia parantumiseen <3
    sä pystyt siihen!

    VastaaPoista
  3. Tätä oli ihan mahtava lukea!! Yks pelastunut lisää! <3 voimia ja hyviä päiviä sulle! Sä pystyt siihen <3

    VastaaPoista
  4. Ihana kuulla, että sulla menee näin paljo paremmin, haleja ja tsemppiä parantumiseen ♥

    VastaaPoista
  5. Tsemppiä paljon! Ihanaa luettavaa :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Oon niin onnellinen sun puolesta <3 sä pystyit siihen! Hurjasti tsemppiä c:

    VastaaPoista
  7. voi miten ihanaa luettavaa, oot mahtava <3

    VastaaPoista
  8. kiitos ihanista kommenteistanne, anteeksi etten aikaisemmin oo vastannut mitään, ja anteeksi että nyt tulin ja petin teidät. kaikki on taas perseellään, eikä mistään tahdo tulla mitään.

    VastaaPoista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3