Sivut

2013/12/27

Anonyymi-kommentointi

Mä tosiaan selailin eilen mun blogin asetuksia, kun ettisin sieltä jotain, en nyt muista mitä, mutta huomasin, että mun blogissa ei oo ollenkaan kommentointi mahdollisuutta anonyymeille. En tiedä, miks se oli sillee, koska en oo ainakaan tarkotuksella ottanut anonyymikommentointia pois. Mutta nyt mä sitten vaihdoin sen niin, että anonyyminäkin pystyy kommentoimaan.

Niin että jos sun on tehnyt mieli haukkua mua tai kertoa oma mielipitees siitä kuinka läski mä oikeesti olen tai ihan mitä vaan ikinä sun päässä onkaan pyörinyt, mut et oo halunnu tulla sitä omalla käyttäjälläs sanomaan, niin nyt, feel free to do that. Tosin en nyt usko, että niitä kommentteja siltikään tulee niin kauheesti, mutta nyt ainakin on mahdollisuus siihen kommentin jättämiseen, jos joskus siltä tuntuu, että haluaa nimettömänä purkaa omaa pahaa oloaan/omia ajatuksiaan tänne, niin siitä vaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3