Sivut

2013/12/27

is it time to say goodbye?

mä tunnen miten se repii mua sisältä päin
kuinka sen kylmät ja luiset sormet katkoo mun suonia
miten sen iljettävä hengitys syövyttää jokaisen solun mun sisältä
musta ei oo jäljellä enää kuin ruma ja lihava ulkokuori



en tiiä mitä mun pitäis tehdä
mua vituttaa kuvottaa oksettaa ahdistaa pyörryttää itkettää masentaa 
mä en saa henkeä en voi puhua mun jokainen liike tekee musta entistä voimattomamman
olen paska ja epäonnistunut luuseri josta ei ikinä tule mitään
mä en pysty mihinkään mä vaan makaan sängyssä ja pyörittelen mun paskaa elämää pääni sisällä



"vittuaks sä siinä pyörit itsesäälissä"
"nosta persees ylös ja lähde lenkille"
"tee itsestäs laiha"
"sä olet niin ruma ja läski tällä hetkellä"
"katokin ettet koske yhteenkään ruoan muruseen"
"juo vettä, paljon, ja sit oksenna, susta täytyy saada kaikki paska ulos"
"tapa itses paskakasa"
"sä et ansaitse elää"
"olet paskinta mitä tälle maapallolle on tapahtunut"


kuulen miten sen sanat kaikuu mun pääkopassa
en saa niiltä rauhaa ei sillä että mä sitä ansaitsisin
olen niin vitun paska
mihinkään mä en pysty mitään en saa aikaiseksi
mun päässä pyörii vain se kuinka mun pitäisi kuolla miten paljon mä tahdon pois tästä maailmasta


tänään oli palaveri joka oli yhtä tyhjän kanssa oikeestaan
voi olla että osasto odottaa taas tammikuussa
voi vittu
mä en oo ollu itsetuhoinen ties kuinka pitkään aikaan
en ole edes ajatellut mitään itsetuhoisia ajatuksia
tänään palaverissa mä sanoin ettei mulla ole itsetuhoisia ajatuksia ollenkaan ja mä tarkoitin sitä
mutta nyt kun oon ollut kotona loppupäivän niin mun pää on täyttynyt itsemurha-ajatuksista
haluan vain tappaa itseni
en enää jaksa mun ei kuulu olla täällä


huomenna ilalla pitäisi lähteä laivalle mutta kun ei jaksaisi
mutta mun on pakko kun mä oon jo luvannut
ehkä mä vedän siellä pääni täyteen menen kannelle
annan tuulen sekoittaa hiukseni samalla kun yritän pitää itseni pystyssä



ja sit mä hyppään
niin ettei mua enää ole

2 kommenttia:

  1. älä hyppää! jos yrittäisit piristyä siellä? oot tärkeä, älä luovuta, haleja ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en hypännyt, kaveri suorastaan repi mut pois kannelta..

      sinäkin oot tärkeä ja olet ihana <3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3