Sivut

2014/01/08

ELÄMÄ ON PASKAAAAAAA

Vittu mä en jaksa en kestä en pysty!!!!
Haluun kuolla heti NYT!!!
Mua ahdistaa niin helvetisti että on vaikee hengittää

Ja vittu täällä ei voida antaa mitää lääkkeitä enne kun on lääkäri tehny tulohaastattelun ja kun siinä vaan vittu kestäää. Vois edes vähän laittaa vauhtia jos haluu että pysyn hengissä.

Mulla on just nyt sellanen olo että otan mun sakset kassista ja leikkaan kurkun poikki rikki tapan vittu itteni. Hirttäydyn lakanalla lähel katto olevaan hyllyyn tai juoksen ulos ja suoraan bussin alle. Vittu helvetti perkele saatana mä haluan pois en halua olla olemassa,!;'lrislwbfwöneldlglfoeb

Okei anteeks toivon ettei kukaan lue tätä, on vaan pakkko purkaa jonnekin kun ahdistaa ihan liikaa vittu!!!! Käytän vittu viimeset voimani siihen etten nyt tee mitään tyhmää. Elän täällä vaan vittu toisten ihmisten takia, mikä helvetin järki???!??!?!!!! Ei vaan pysty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3