Sivut

2014/02/27

ei vielä

En tiedä miten päin mun pitäis just nyt olla. Tuntuu niin pahalta ja on vaikee hengittää. Haluan vaan tappaa itseni. Nyt. Ei kymmenen minuutin päästä. Mutta mä en pysty siihen. En voi olla ajattelematta sitä kaikkea paskaa minkä sillä aiheuttaisin mun perheelle. Hautajaiskulut ja kaikki. Musta vaan tuntuu, että mä murenen kohta pieniksi murusiksi niin ettei mua enää saada kasaan. Mä hajoan.

Huomenna pitäis mennä kahville kaverin kanssa. En tiedä mistä mä sille puhuisin. Ollaan tavallaan läheisiä mutta kuitenkin jotenkin hirveen etäisiä. En oikein osaa kuvailla millasissa väleissä me ollaan. Ja illalla pitäis mennä syömään ravintolaan ystävän synttäreiden kunniaksi. Mä äsken katoin sitä ruokalistaa ja mua ahdistaa niin helvetin paljon. Ruoka on taas yks helvetti mulle, en tiedä pitäisikö sitä syödä vai olla syömättä. En tiedä miten pystyn syömään niin paljon ihmisten nähden. Oon niin vitun läski. Oksettaa pelkkä ajatuskin.

Mut nyt ketipinorit naamaan ja tieto pois. Olenpahan sitten hengissä vielä huomenaamulla.

2 kommenttia:

  1. Koita olla kaverin kanssa mahdollisimman paljon oma itsesi niin kaverikin varmasti uskaltaa olla rennosti. Ite olen mun nykyisessä työssä myyjänä huomannu tän; jos ite pystyn olemaan rennosti ja oma itseni niin se toinenkin osapuoli pystyy helpommin.

    Voimia sulle ja hyvää viikonloppua : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kun jaksat kommentoida ja yrittää rohkaista mua. Oon oikeesti kiitollinen siitä, että yrität auttaa mua.

      Kyllähän se on totta, että se miten itse on, heijastuu myös toisen osapuolen käytökseen. Mua vaan harmittaa, kun mun kaveri on sellainen, että se kyselee kauheesti mun asioista ja haluu, että kerron sille, miten mulla menee, mutta sitten kun kysyn häneltä, että miten hänellä menee, niin hän vaan vetää sen ainaisen tekohymyn naamalleen ja sanoo että kaikki on hyvin eikä hänellä oo mitään ongelmia, vaikka silmät kertoo kaikkea muuta...

      Kiitos. :)

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3