Sivut

2014/02/10

fuck my life

"Nää mun college-housut on kutistunu pesussa"
"Sä oot vaan kasvanut niin paljon"

Joo vittu anteeks mä tiiän et oon lihonu niin saatanasti!! Oon niin vitun läskiperse ettei kukaan oo näin saatanan läski. Huomisesta lähtien mä en syö enää mitään, EN MITÄÄN!!! Juon vaan jotain vitun funlightia (anteeks kun en osaa kirjottaa edes). Okei sori mä tiän, etten pysty olla täysin syömättä, mut rupeen kumminkin kontrolloimaan mun syömisiä ihan tosissaan. Ykskään herkku ei mene mun kurkusta alas enää, se on varma! Ja syön ruokaa niin vähän kuin mahdollista. Leivän syömisen lopetan kokonaan. Se vaan turvottaa. Ainoo mitä mä näin alkuun saan syödä, on kaurapuuro sokerittomalla mehukeitolla ja raejuustolla. Ja se fun light mehu.

Ja sit mun täytyy saada tää läskiperse liikkeelle. Pakko. Ihan pakko. Liikunta nyt vaan on sellasta, että ihmisten täytyy sitä harrastaa. Ihan jo perusterveyden vuoksi. Mutta mun pitää sitä harrastaa siks että pääsen eroon näistä läskeistä. Mutta suurin työ tehdään keittiössä.

Vittu mun elämä on paskaa. Siinä ei oo mitään järkeä. Ei mitään. Mä en nää kavereita melkeen koskaan. Ja sit ku nään, ni vaan ryyppään. Oon vitun alkoholisti. Mä en harrasta mitään. Mä en lue koskaan mitään. Mä en kato ikinä mitään telkkariohjelmia tai leffoja. Mä en käy missään. Mä en tee mitään. Mulla ei oo mitään sisältöä elämässä. Oikeesti eikö joku vois vaan tappaa mut, että pääsisin pois tästä paskasta.

2 kommenttia:

  1. Voi muru, mä en tiedä mitä sanoa.. :( <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sun tarvitse sanoa mitään. Olet vaan olemassa, se riittää. <3

      Poista

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3