Sivut

2014/02/09

jotain paskaa

Mä en tiedä mitä mun pitäis ajatella. Kaikki tuntuu niin vaikeelta ja toivottomalta. Tuntuu, ettei mistään tuu yhtään mitään ja etten mä tuu ikinä saavuttamaan mitään mun elämässä. Suurin toive tällä hetkellä on kuolema. Miksi mun muka pitäis elää, kun mun elämässä ei oo mitään järkeä? Mun ajatuskaan ei oikein kulje, enkä saa kirjoitettua mitään järkevää. Tää on pelkkää paskaa, tä mitä mä tänne kirjotan.

Kaiken muun paskan lisäks mä oon vielä onnistunut lihottamaan itseni ihan järkyttävän läskiksi. Mä en oo painanu näin paljoo kertaakaan mun elämäni aikana. En ikinä. Mua kuvottaa itteni. Miten mä voinkin olla näin hirveen läskipaska? En mä siis ole mitenkään ylipainoinen, mun bmi on 21,6, mutta oon mä silti lähempänä ylipainon rajaa kuin alipainon rajaa. Ja se on mulle ihan liikaa. Mä en saa olla näin lihava. Mulla pursuu jenkkakahvat, kun pistän housut jalkaan, ja vatsamakkarat tursuu istuessa. Mä en kestä tätä. Niin, no miksi en sitten tee asialle mitään? Koska oon vitun laiskapaska. Oon päättänyt, että viimeistään hiihtolomaviikon jälkeen alan tekemään asialle jotain. Hiihtoloma ei oo ens, mutta sit seuraavalla viikolla.

Ei tästä nyt tuu yhtään mitään. Voi paska. Mun piti kirjottaa pitkä teksti siitä miten mulla menee, mutta nyt tästä ei sit tuu yhtään mitään, koska mun ajatus ei kulje ollenkaan. Voi vittu, anteeks kun oon tällane paska.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3