Sivut

2014/02/20

sanat loppuu, eikä ajatus kulje

En tiedä miksi mä tännekään enää kirjotan mitään. Mitä vitun järkeä on tässäkään?

Kun kaikki on pelkkää paskaa, mistään ei tule mitään, mikään ei kiinnosta, millään ei oo väliä, mikään ei tunnu hyvältä...miksei sillon saa luovuttaa? Miksei sillon saa päästää irti? Miksi täytyy väkisin roikkua kiinni tässä maailmassa, vaikka se vaan lisää mun pahaa oloa?

Miksen mä saa jo poistua täältä, vaikka tuntuu, ettei ole yhtäkään keinoa, jolla mut voitais pelastaa, paitsi se jos mun annettais kuolla. Se on ainoa keino, jolla mä saisin tän toivottomuuden ja loputtoman paskan pois ja sen tilalle rauhan.

Mitä jos mä en olekaan sairas? Mitä jos mulla ei olekaan masennusta, vaan sen sijaan olenkin vaan viallinen ihminen? Mitä jos tähän ei oo parannuskeinoa?

En vain pysty. En jaksa. En halua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle ihanalle joka jaksoit käyttää aikaasi kommentoimiseen. <3